spisebord/kjøkkenøy..?

HeltPåTur

Elsker forumet
Jeg sitter her og drømmer meg bort litt med tanke på var nye leilighet, selv om det enda er et helt år til den står klar..[8D] men jeg kom i alle fall til å tenke på at jeg har veldig lyst på en kjøkkenøy, med litt oppbevaringshyller i midten, og med mulighet til stoler på begge sider.. og helst også med klaff(er) på sidene[:)] enten i hvit eller med hvite bein og treplate oppå..
noen som har sett noe liknende?
forresten så vil jeg ha den i vanlig spisebord-høyde, og ikke sliken høyde at man må bruke barkrakker[:)]
om dere ikke har sett det, har dere noen idé om hvordan man kan få til å lage noe slikt selv uten at det vil koste meg en formue?[:D]
 
jeg hadde en fra ikea før som var hvit med eikeplate oppå. det gikk an å sitte på den ene siden med 2 barkrakker, mens på den andre siden var det 2 hyller for oppbevaring:) veldig fin var den:)kostet ca 3200 tror jeg:)
 
Tror ikke jeg vet helt hva du mener, men er lurt å ha vanlige stoler[;)] Vi har en kjøkkenøy som man kan sitte på en ene siden av, men da må vi bruke barkrakker, og de blir kort sagt aldri brukt. Angrer på at vi i stedet ikke tok hyller på den siden også..... [:'(]
 
da har jeg funnet en løsning på det jeg ville ha!![:D]

Jani: det jeg ville ha, er noe som minner om en kjøkkenøy, men som er like lavt som et vanlig bord slik at vi kan bruke det som et bord også i og med at jeg ikke vil at kjøkkenbordet skal oppta hele plassen i stua vår[:D]

såååå...løysninga ble at jeg kjøper et klaffebord (enten med klaffer bare på ene siden, eller med klaffer på begge sider som går omtrent helt ned til bakken. Helst et i shabby chick stil, med skuff øverst. Deretter har jeg tenkt å bare spikre sammen noen hyller selv til å ha i midten av bordet på en måte[:D] hvis noen skjønner hva jeg babler om..[:D][:D]
 
Back
Topp