spisebord/kjøkkenøy..?

En tråd i '2008' startet av krokkoline, 24 Okt 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. ViErEtt Elsker forumet

Jeg sitter her og drømmer meg bort litt med tanke på var nye leilighet, selv om det enda er et helt år til den står klar..[8D] men jeg kom i alle fall til å tenke på at jeg har veldig lyst på en kjøkkenøy, med litt oppbevaringshyller i midten, og med mulighet til stoler på begge sider.. og helst også med klaff(er) på sidene[:)] enten i hvit eller med hvite bein og treplate oppå..
    noen som har sett noe liknende?
    forresten så vil jeg ha den i vanlig spisebord-høyde, og ikke sliken høyde at man må bruke barkrakker[:)]
    om dere ikke har sett det, har dere noen idé om hvordan man kan få til å lage noe slikt selv uten at det vil koste meg en formue?[:D]
  2. *Claire* Forelsket i forumet

jeg hadde en fra ikea før som var hvit med eikeplate oppå. det gikk an å sitte på den ene siden med 2 barkrakker, mens på den andre siden var det 2 hyller for oppbevaring:) veldig fin var den:)kostet ca 3200 tror jeg:)
  3. Jani Glad i forumet

Tror ikke jeg vet helt hva du mener, men er lurt å ha vanlige stoler[;)] Vi har en kjøkkenøy som man kan sitte på en ene siden av, men da må vi bruke barkrakker, og de blir kort sagt aldri brukt. Angrer på at vi i stedet ikke tok hyller på den siden også..... [:'(]
  4. ViErEtt Elsker forumet

da har jeg funnet en løsning på det jeg ville ha!![:D]

Jani: det jeg ville ha, er noe som minner om en kjøkkenøy, men som er like lavt som et vanlig bord slik at vi kan bruke det som et bord også i og med at jeg ikke vil at kjøkkenbordet skal oppta hele plassen i stua vår[:D]

såååå...løysninga ble at jeg kjøper et klaffebord (enten med klaffer bare på ene siden, eller med klaffer på begge sider som går omtrent helt ned til bakken. Helst et i shabby chick stil, med skuff øverst. Deretter har jeg tenkt å bare spikre sammen noen hyller selv til å ha i midten av bordet på en måte[:D] hvis noen skjønner hva jeg babler om..[:D][:D]

Del denne siden