Spise som normalt

Klarer dere å spise som normalt nå etter at dere har vært gravide en stund? Jeg spiste sykt mye i starten, men får nesten ikke i mrg noen ting mer.. Vekta går nedover og energien er på bunn, og det er skikkelig tungt å svelge :yuck: Så her i huset går det for det meste i kavring eller grove kjeks med brunost døgnet rundt, for det er så å si det eneste jeg får i meg :p Andre som sliter med mat? Hva spiser dere i så fall?:)
Hvor langt er du på vei? Jeg er bare 4+1 og alt som normalt.
 
Hvor langt er du på vei? Jeg er bare 4+1 og alt som normalt.
Jeg er 8+2 i dag :) Regner med å bli tilbakesatt noen dager på tul på torsdag da..
Jeg merka heller ikke noe særlig så tidlig, så det er ikke unormalt :)
 
Jeg sliter med matlyst når jeg er gravid. Jeg har ikke pleid å kaste opp, men alt vokser i munnen på meg
Så her blir det til at jeg må spise det jeg har lyst på.
Om det er 1 gullerot eller en burger så får det være.

Får avsmak på spesielt godis og ost.. pizza med brent ost får meg til å brekke meg. Og laken som Oliven ligger i lukter diare når jeg er gravid. Da er dagen ødelagt. [emoji31]
 
Jeg sliter med matlyst når jeg er gravid. Jeg har ikke pleid å kaste opp, men alt vokser i munnen på meg
Så her blir det til at jeg må spise det jeg har lyst på.
Om det er 1 gullerot eller en burger så får det være.

Får avsmak på spesielt godis og ost.. pizza med brent ost får meg til å brekke meg. Og laken som Oliven ligger i lukter diare når jeg er gravid. Da er dagen ødelagt. [emoji31]
Kjenner meg så godt igjen i det at maten vokser i munnen! Tygger og tygger, men klarer ikke å svelge.. Her er løsningen yoghurt grove kjeks/kavring med brunost (brukte å spise det når jeg var kvalm som liten) :p
 
Back
Topp