SpireLiten♥

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Tenkte jeg kunne starte en dagbok jeg også :)

Det hele startet for oss i midten av juni 2013. Jeg og min kjære hadde "samtalen" som resulterte i at jeg sluttet på p-pillen. "Bare slutt på pillen så ser vi hva som skjer".. spennende.. hva nå??

Ukene og dagene gikk. Jeg fulgte med på endringer i kroppen, talte antall dager i syklusen min og leitet etter EL. men jeg brukte aldri el-tester eller temping som hjelpemiddel.

I september var testen positiv. Jeg fikk sjokk. Tror kanskje kjæresten fikk sjokk også når jeg stormet bort til ham med en positiv test i hånden.

1383857176592.jpg

Måtte ta flere for å være sikker..

1383857239464.jpg

Dette var både nytt og spennende. Gleden var stor, men den varte desverre ikke. I uke 4+6 startet blødningene og når jeg var 5+4 mistet jeg min lille spire :( det var en trist dag. Jeg var utrolig lei meg og følte dette var veldig urettferdig. førstegangsgravid og jeg spontanaborterte. Jeg er veldig glad min kjære var til stede med en god og trygg armkrok. Han er fantastisk!

Det gikk noen dager og uker og jeg kom meg gradvis over tapet og så framover.

Ikke lenge etter stod jeg igjen med positiv test i hånden. Trodde jeg! Var den positiv? Eller negativ?
1383857606456.jpg

Jo, den var positiv den, og vi venter (forhåpentligvis) en liten spire i juli 2014 ♥
Her er bevisene:

1383857980538.jpg1383857996274.jpg1383858010665.jpg

Siste testen tok jeg idag 5+5 klokken 17.00 på ettermiddagen:
1383858061038.jpg

Jeg er veldig glad, men også veldig veldig redd. Redd for å miste igjen. Har så langt hatt en liiiten rosa blødning ved ett toalettbesøk, men det har ikke vært noe i etterkant.
1383858197274.jpg

Krysser fingrene - hold deg fast SpireLiten ♥
*bank i bordet*
 
5+6 idag ♥ 6 uker imorgen!!

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
6 uker. Så utrolig deilig følelse å ha kommet lengre enn jeg var sist når jeg mistet ♥

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
6+4 idag og veeeldig oppblåst!!



♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 

Vedlegg

  • 1384362001629.jpg
    1384362001629.jpg
    57,4 KB · Visninger: 53
  • 1384362011295.jpg
    1384362011295.jpg
    34,9 KB · Visninger: 53
Idag har jeg visst om graviditeten i 3 uker :) gleder meg over hver dag jeg kommer lengre i svangerskapet uten at noe er tilsynelatende galt :) gleder meg ekstra mye til jul i år! :)

Elsker å vite at jeg er gravid og at det skulle skje så fort etter SA :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Så herlig å lese❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 uker idag! ♥ min kjære er vekke med jobben og jeg treffer han ikke igjen før i uke 9! Håper det går fort :) :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
7+2 idag. Var hos legen og fikk helsekortet idag :) han tok blodprøver og målte blodtrykk. Ikke akkurat noe som fikk meg til å puste så mye mer lettet ut :p eneste han sa som jeg klamrer meg fast i nå er: "det er like stor sannsynlighet for at det skal gå bra med deg som det er for alle andre" :) :)

Savner min kjære idag. Er bare han og to på jobb som vet om graviditeten, og jeg kan ikke snakke så mye om graviditeten til sjefen og kollegaen min. Gleder meg til jul ♥

Gleder meg som ett lite barn til å treffe min kjære igjen om litt under 2 uker! :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
eneste han sa som jeg klamrer meg fast i nå er: "det er like stor sannsynlighet for at det skal gå bra med deg som det er for alle andre" :) :)
♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
Likte utsagnet til legen din! Den syns jeg vi alle skal ta med oss videre de neste ukene!
 
Så ekstremt kvalm akkurat nå!! :/

Jippi?

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
I natt drømte jeg at jeg hadde en make-out session med Damon (Ian somerhalder) fra vampire diaries...

Gravid, jeg? :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
8+5 idag. Nesten så jeg tør å håpe på at dette går bra! Jeg er kjempe redd og nervøs for at det skal gå gale igjen!

Håper og ber om at alt står bra til med den lille engelen min i magehuset! Åh, som jeg håper!

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Idag er jeg 9+3 ifølge meg og 8+4 ifølge gynekolog :p

Var på tidlig ultralyd idag. Hjertet slo og den lille sparket og beveget seg ♥♥♥♥

1386103476659.jpg

Om vi skal følge gyn sin utregning fikk jeg positiv test 6 dpo. Går det i det hele tatt an? :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
9+3/10+2 idag! ♥

Håper og tror at alt fortsatt står bra til med den lille i magen :) nesten sånn at jeg vil bestille enda en ul bare for å se om spireliten utvikler seg og at alt fortsatt er bra før jeg går ut med graviditeten :) :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Ååå, dette er så spennende! Må jo være fordi jeg er gravid selv, men jeg har så ekstremt mye empati med dere her inne for tiden. Leser innleggene i dagbøkene med hjertet i halsen! :D Godt å høre at alt står bra til!
 
Ååå, dette er så spennende! Må jo være fordi jeg er gravid selv, men jeg har så ekstremt mye empati med dere her inne for tiden. Leser innleggene i dagbøkene med hjertet i halsen! :D Godt å høre at alt står bra til!

Ååå, så koselig! ♥ hvor langt er du på vei? :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
10+1 idag. Avslørte graviditeten for svigerforeldrene for noen dager siden. Skal snart avsløre det til mine foreldre. Gleder meg! Tror dere de blir glade når de ser denne? ;)


♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 

Vedlegg

  • 1387044423917.jpg
    1387044423917.jpg
    46,3 KB · Visninger: 33
Ååå, så koselig! ♥ hvor langt er du på vei? :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥


Idag er jeg vel akkurat 8 uker, så lever i ordentlig thriller-stemning for øyeblikket! Jeg tror de kommer til å elske overraskelsen! Haha, det er så herlig å fortelle det til folk en vet kommer til å bli glade :D Selv har jeg måttet avsløre det til altfor mange grunnet formen, men det får bare stå til. Det er en deilig følelse når familien blir så glade iallefall! :D
 
Back
Topp