Spire nr.2 på vei mot juni :-)

17+4: Startet dagen med å rydde/vaske hus. Fikk besøk kl. 12 og skal ha mer besøk kl.18. Formen er litt opp og ned. Er kvalm, småsvimmel og trøtt. Om det er rester av sykdommen eller graviditeten vites ikke. Får bare ta det med ro så mye jeg kan, og håpe det går fort over. To dager til OUL....spennende!
 
18+2: Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Formen har vært litt dårlig. Mye svimmel og influensaaktig sykdom i jula. Heldigvis bedre nå. Blir fint å få sjekket øynene hos øyenlege i februar.

Jeg har vært på OUL! Det blir jente denne gangen, og hun ser ut som hun har det bra i magen :) Jeg som trodde vi ikke klarte å lage jenter...hihi! Blir moro å prøve det også, og fint å få oppleve å ha en av hver. Har ikke helt sunket inn enda.

Denne uka er jeg på jobbreise. Trist å reise fra mannen og lillegutt. Den hormonelle mora gråt nok mer enn gutten... Kjeder meg litt alene på hotell. Er ikke vant til å styre nesten hele dagen selv. Håper uka går fort! Kjenner meg heldigvis litt mindre alene når lillejenta sparker ;-)
 
Back
Topp