Sperm renner ut

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Min mann mener at alt sperm renner ut når han trekker seg ut( sorry pga detaljer)
Kan det være en grunn til at det ikke skjer noe? Er det noen som opplever det samme?
 
Det skal ikkje ha noe betydning, er uansett noe som blir igjen, og som svømmer avgårde :)
Dette skjer med oss også, men jeg har blitt gravid.
Kansje et lite tips, la han være inni deg litt ekstra, ikke ta han ut med ein gang. ( hvis du føler at dette er et problem, og gjerne du kan prøve å klemme igjen)
Men som sagt, skal ikke ha noe betydning. Er ganske mange sædceller som kommer ut.
Lykke til med å bli gravid :)
 
Sæden renner ikke ut. Kun sædvæsken :)
 
Det er tyngdekraften som gjør det:) er nok sånn for de fleste.
 
Det renner jo ut en del sædveske, og sikkert noe sperm også. Her har jeg gjerne ligget enten med en puten under baken en liten stund eller blitt brettet omtrent dobbel av mannen. Aner ikke om det har noen annen effekt enn den rent psykiske, men greit å føle at man gjør noe ekstra når det tar tid/ man er desperate
 
Mannen min er av samme oppfatning, og han tok tak i beina mine og satte dem opp til veggen etter sex sist under EL [emoji23]

Jeg tror ikke det har noe å si, folk blir jo gravide av å hoppe av i svingen.
 
Last edited:
Hehe, urolig søt tråd og det viser jo hvor mye rart disse mannfolka innbiller seg :p
 
Haha det sa min også, og var sååå bastant på at jeg måtte ligge med rumpa høyt så ingenting rant ut... så søt :D
Det som trengs for å bli gravid blir skutt opp med engang han kommer.. det som renner ut er overflødig sædvæske... :) såklart med sædceller i men det er OVERFLOD av sæd så det er jo naturlig at noe må ut ...:)
 
Mannen min er av samme oppfatning, og han tok tak i beina mine og satte dem opp til veggen etter sex sist under EL [emoji23]

Jeg tror ikke det har noe å si, folk blir jo gravide av å hoppe av i svingen.

Haha, jeg kan skrive under på den siste! Hoppa av i svingen, el kom tidligere enn forventet og vipps :p
 
Haha, jeg kan skrive under på den siste! Hoppa av i svingen, el kom tidligere enn forventet og vipps :p

Jess. Min mor og far trodde den metoden var sikker prevensjon da de var alt for unge til å få barn. Men mannen tror likevel ikke på meg [emoji23][emoji173]️
 
Back
Topp