Spedbarnsinnlegg i bilstol?

ChrisC

Flørter med forumet
Bruker dere dette fortsatt? Evt når tas det ut? Vi har maxi cosi. Syns den egentlig begynner å bli trang. Tipper lille er 6-6,5 kg og i overkant av 60 cm..
 
Har tatt bort puta, men har hodestøtta der da han ikke er så sterk i nakken enda.
 
Bruker det fortsatt, lille er ca. 60 cm og rundt 5,6 kg. Har Cybex Cloud Q.
 
Last edited:
Lenge siden vi tok ut vårt innlegg. Har recaro zero1. Nå begynner han å bli for lang for babydelen [emoji15]
 
Vi tok det ut for noen uker siden [emoji4]
 
Vi hadde det helt til jeg så denne tråden og prøvde å ta det ut nå... herregud, at jeg ikke har tenkt på det. Nå sitter han så mye bedre nedi og beltene sitter bedre over skuldrene.
3 mnd, 60 cm, 6220g og har Recaro privera :)
 
Jeg tok ut vårt også. Han har vært så grinete i bilstolen siste par ukene. Tok det ut nå før vi kjørte biltur på 25 mil. Han sov de første to timene, fikk mat og satt å titta og sov litt siste del av turen. Tydelig at det har vært for trangt til han i det siste.
 
Noen her som har maxi cosi pebble plus som vet når spedbarnsinnlegget skal ut? Mulig jeg er dårlig til å Google, men finner liksom ikke noe konkret.
 
Noen her som har maxi cosi pebble plus som vet når spedbarnsinnlegget skal ut? Mulig jeg er dårlig til å Google, men finner liksom ikke noe konkret.

Det står i bruksanvisningen som følger med:) Er ikke i nærheten av stolen nå, men kan sjekke senere.
 
Vi tok det ut når hun var ca 3 mnd og var passert 60 cm. Tror det var godt for henne å ikke sitte så «innpakket» i varmen også[emoji6]
 
Back
Topp