Spedbarn innlegg i bilstol

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Når har dere tatt ut spedbarn innlegg fra bilstol. Føler det er tidlig ennå men hun har lange bein så de stikker allerede ut :hilarious::hilarious:
 
Mener det skal tas ut når man må justere opp beltene? Det gjorde jeg for noen uker siden, og da fjernet jeg puta også.
 
Jenta mi er 12 uker, og jeg tok den ut i dag :) synes det var blitt så trangt, og hun så så sammentrykt ut i stolen.. hun har en voksi bilstolpose i tillegg, den bidrar også til at det blir litt trangt :) har ikke flyttet opp selene enda..
 
Vi har en besafe izi go modular. Gutten er 12 uker og jeg tok bort puta i rompa på tirsdag. Hodeputa står fortsatt på :)
 
Vi tok vekk puta når han var ca 1mnd. Tok vekk resten sist uke. Då var han 9uker. Men han er lang![emoji4]
 
Jeg har justert selene uten å ta bort innlegget. Men må nok til med det snart. Bena hans stikker godt utenfor og det er dårlig med plass
 
Har bilstolpose over. Bruker enda 9 uker. bruker så lenge det er plass
 
Vi har en besafe izi go modular. Gutten er 12 uker og jeg tok bort puta i rompa på tirsdag. Hodeputa står fortsatt på :)
Vi har den samme, tok vekk hodeputa rundt 7 uker, og beltet e no justert helt opp, så må vel fjerne puta under rompa snart :)
 
Justerte selene i går, men har ikke tatt ut innlegget. Har heller sluttet å bruke bilstolposen fordi han ble så skviset, i tillegg til at han svettet som en gris oppi der [emoji28]
 
Justerte selene i går, men har ikke tatt ut innlegget. Har heller sluttet å bruke bilstolposen fordi han ble så skviset, i tillegg til at han svettet som en gris oppi der [emoji28]
Jeg kuttet også ut posen og valgte fleesdress istede
 
Visste ikke om puta før her om dagen, kommer nok til å fjerne den snart :) han er 10 uker
 
Back
Topp