Spar penger!

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg er økonom av yrker og er stadig på jakt etter gode tilbud. Jeg er vennegjengens Silje Sandmæl .(forbrukerøkonomen i DNB og Luksusfellen).

Tenkte vi kunne lage en tråd over gode tilbud vi kommer over, ser at begge termingruppene januar og februar har det også.

Jeg slenger ut det jeg har funnet i dag: Boob gravid/ammetøy på jollyroom.no
Kjøpte nettopp 5 plagg for 1300kr ink frakt, 1 hettegenser med fleece over brystene, 1 amme-BH, 1 t-skjorte og 2 langermet gensere.

De har ogå 10 % denne helgen på ting til hjemmet (typ stellematter, vognposer o.l.) og du får gavekort på 200kr ved kjøpt av Reima for 1000kr.
 
Legger til denne tråden på viktige tråder:) fin tråd
 
Princess har 30 % på dundyner.

Jeg kjøpte Andungen dundyne både vugge/vogn størrelse og sprinkelseng størrelse. Kan kjøpes på nett og hentes i butikk eller få sendt det hjem (til oss som ikke er så mobile om dagen).
 
30 % Easygrow vognposer på Babyshop denne uka.

På onsdag har Barnas hus en rekke tilbud bla 30 % på Voksi vognposer, 1699kr for tripptrapp stol og newborn setet (det er billig!) + en rekke andre tilbud.
 
Mye salg på Polarn & pryret


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det er babykveld i dag fra kl 17 på Barnas hus, der er det feks også 30% på dundyner og noe vognpakke-tilbud. Ellers har kid 50% på fiberdyner, det gjelder da et par av barnedynene dems. Som andre sier, det er også salg på Princess dundyner, men jeg sammenlignet med Barnas Hus og tilbudet i dag er faktisk noen kroner billigere der... Og så har babyshop ullbody på salg, men det er få igjen, bare små størrelser for jente i fargen Cerise (mørk rosa).
 
Bebito i Trondheim har 25 % på klær og sko ut uka :)
 
Ja det er babykveld i dag fra kl 17 på Barnas hus, der er det feks også 30% på dundyner og noe vognpakke-tilbud. Ellers har kid 50% på fiberdyner, det gjelder da et par av barnedynene dems. Som andre sier, det er også salg på Princess dundyner, men jeg sammenlignet med Barnas Hus og tilbudet i dag er faktisk noen kroner billigere der... Og så har babyshop ullbody på salg, men det er få igjen, bare små størrelser for jente i fargen Cerise (mørk rosa).

Angående dyner: Den hos Princess er anbefalt av Astma- og Allergiforbundet, det er ikke dynene hos Barnas Hus. Kan være greit å ta med i beregningen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var det noen som var på Barnas hus i går?
Jeg synes det gikk overraskende greit, hadde bestemt meg for å dra hjem om det var helt kaos. Kunne fått tak i både tripptrapp og voksi.

Uansett ble det 3 sett med sengetøy, 3 stk laken, 1 sauskinn, 3*3pk med gaskluter (25,- stk) og Stokke felksi bath med nyfødt innlegg. Kom på 1400kr, er fornøyd jeg :)

Fikk med rabattkupong da jeg dro, så den blir brukt på vogn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
30 % på Janus ull i dag på Bogerud Gunerius.
 
Utrolig kjekk tråd og følge :)
 
Cubus har 30 % babytøy via nettsiden
Sparkjøp har 25 % på Janus ulltøy og salg på Safa.

Babyshop har Maxi Cosi carbofix med base tl 2499kr.
Barnas hus har 20 % på utvalgt Reflex ull, 1499,- for Voksi city, Mountain buggy urban jungle med bag til 5999,- og litt andre tilbud.
 
Tilbud på Emnaljunga citybag supreme 2013 modellen hos Barnevognservice i Bergen. På Askøy senter var bagen satt ned fra 2400 til 1000 kr. Var en del fine farger igjen. :)
 
Barneriket.no har 30 % på bla Joha, Memini og Petit Bateau.
 
Hvis man kjøper det nyeste BabyDrøm-bladet, så får man med en kupong på 25% på en valgfri vare hos Babyshop:)
Samme gjelder foreldre og barn.

Kupongen varer til 19.november

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Back
Topp