Spørsmålslek

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Skal vi prøve å få i gang aktiviteten her inne, og komme etter termingruppene foran oss, som jeg ser ligger høyt oppe på Topp100-listene? Må jo få noen vinnere herfra også etterhvert :dance008

Hva med en spørsmålslek? Regelen er: Svar på siste stilte spørsmål, og still et nytt spørsmål til nestemann. Så blir vi litt bedre kjent også samtidig :)

Jeg kan begynne med første spørsmål:

Hvor mange barn har du fra før?
 
Skal vi prøve å få i gang aktiviteten her inne, og komme etter termingruppene foran oss, som jeg ser ligger høyt oppe på Topp100-listene? Må jo få noen vinnere herfra også etterhvert :dance008

Hva med en spørsmålslek? Regelen er: Svar på siste stilte spørsmål, og still et nytt spørsmål til nestemann. Så blir vi litt bedre kjent også samtidig :)

Jeg kan begynne med første spørsmål:

Hvor mange barn har du fra før?
Har 1 barn, en gutt på 2 år :)

Prøvde dere lenge før du ble gravid?
 
Nei, ble gravid samme måned som vi bestemte oss. Takknemlig for det [emoji173]️

Venter du jente, gutt eller ukjent kjønn? [emoji4]
 
Ikke planlagt, men en veldig fin overraskelse [emoji170][emoji5]

Har du navnet til babyen klart?
 
ja, har navn klart.

Begynner du å komme i mål med utstyr til baby?
 
Føler vi er ganske godt på vei i allefall og de mest viktigste tingene er på plass

Bor du lang fra sykehuset?
 
Nei, 10-15 minutter med bil.

Hvor i landet bor du?
 
Nei, men gleder meg heller ikke. Mest spent.

Hva driver du med? Jobb, sykemeldt, student, hjemmeværende?
 
Jeg jobber som sykepleier i kommunen og tar en mastergrad nå innenfor avansert sykepleie ved kronisk sykdom!

Når pakker du fødebagen?
 
Noen uker før termin :)

Hva gleder du deg mest til med babyen?
 
Å møte henne og bli kjent med henne [emoji173]️ Vi begynte prøvingen i mai 2015, så hun er veldig etterlengtet [emoji173]️

Hva gjør du for å forberede deg til fødselen?
 
Prøver å lese meg opp på alt som er om temaet, pluss at jeg ser på fødeavdelingen på TV :p

Hva liker du å gjøre når du har egentid?
 
Back
Topp