Spørreleken!

Ja fra venner/familie støtt og stadig :)
Men vi har alt utstyr etter vår 1.sammen.
Hadde kvitta oss med lekegrinda da og fant ut under to uker etter at vi skulle ha ny baby :p

Bestemt dere for navn?
Slenger meg på denne leken jeg!! Vi har snakket om et jentenavn som jeg har bestemt meg for... :D men ingen om det blir gutt enda..:) synes det er vanskeligere!

Hva synes du om skjegg på menn?
 
Samboeren min har skjegg, og jeg elsker det [emoji7] Han kker det kjempegodt [emoji7] Liker det ikke nødvendigvis på andre menn for det [emoji39]

Hva ønsker du deg til jul?
 
Slenger meg på denne leken jeg!! Vi har snakket om et jentenavn som jeg har bestemt meg for... :D men ingen om det blir gutt enda..:) synes det er vanskeligere!

Hva synes du om skjegg på menn?

Jeg liker IKKE fullt skjegg eller når dem har skjegg nedover halsen :yuck:Ser så uflidd å skittent ut. Men skjegg som kun går i en "sirkel" rundt nese,hake, og munn er stilig så lenge det stelles å holdes pent;)

Samboeren min har skjegg, og jeg elsker det [emoji7] Han kler det kjempegodt [emoji7] Liker det ikke nødvendigvis på andre menn for det [emoji39]

Hva ønsker du deg til jul?

Penger, og helt NYTT kjøkken fra bunnen av :D

Ser du frem til, og være der dere skal feire jul/nyttår i år ?
 
Jeg liker IKKE fullt skjegg eller når dem har skjegg nedover halsen :yuck:Ser så uflidd å skittent ut. Men skjegg som kun går i en "sirkel" rundt nese,hake, og munn er stilig så lenge det stelles å holdes pent;)



Penger, og helt NYTT kjøkken fra bunnen av :D

Ser du frem til, og være der dere skal feire jul/nyttår i år ?
Ja! Julen blir hjemme med familien min, og nyttår feirer vi i Spania med familien til samboer :D klarer nesten ikke vente!!

Har du noen nyttårsforsetter?
 
Ja! Julen blir hjemme med familien min, og nyttår feirer vi i Spania med familien til samboer :D klarer nesten ikke vente!!

Har du noen nyttårsforsetter?
Holde ting ryddig. Mindre mobilbruk. Bekken trening så snart jeg makter. Gjøre ting klart til babyen.

Hva spiser du til jul og hvilket tilbehør?
 
Holde ting ryddig. Mindre mobilbruk. Bekken trening så snart jeg makter. Gjøre ting klart til babyen.

Hva spiser du til jul og hvilket tilbehør?
Det spørs litt hvor vi er:) Min familie har skinkestek, svigerfamilie har ribbe. Tilbehør er alt det vanlige, rosenkål, saus, sennep, surkål, rødkål osv... mmmm...:D

Hva gjør dere på dagen på juleaften?
 
Det spørs litt hvor vi er:) Min familie har skinkestek, svigerfamilie har ribbe. Tilbehør er alt det vanlige, rosenkål, saus, sennep, surkål, rødkål osv... mmmm...:D

Hva gjør dere på dagen på juleaften?
Setter på pinnekjøtt, skreller og fikser tilbehør. Koser oss med julestrømper. Ser på nrk. Der askepott er viktig. Går en tur med hunden og så spiser vi.

Når pynter du til jul?
 
Første helgen i advent, også litt og litt mot jul. Juletreet til sist, 23.des. Men i år kommer juletreet opp tidligere ettersom vi reiser bort 22.desember, og vi vil gjerne kose oss litt med det før den tid :)

Går du i kirken på julaften?
 
Første helgen i advent, også litt og litt mot jul. Juletreet til sist, 23.des. Men i år kommer juletreet opp tidligere ettersom vi reiser bort 22.desember, og vi vil gjerne kose oss litt med det før den tid :)

Går du i kirken på julaften?
Åh, nei. Men jeg har skikkelig lyst! Samboer er ikke helt der... så vi får se om det blir noe av etterhvert <3

Hvis du kunne valgt å fa HVA SOM HELST til jul i år, hva ville det vært?
 
Åh, nei. Men jeg har skikkelig lyst! Samboer er ikke helt der... så vi får se om det blir noe av etterhvert <3

Hvis du kunne valgt å fa HVA SOM HELST til jul i år, hva ville det vært?

Bortsett fra ALT av babyutstyr, ville jeg valgt ny bil.


Hva har du spist til middag idag? (om du har klart å spise noe.)
 
Grønnsakssuppe var det til middag i går, med rester i dag ☺️

Hvem feirer du jul med? :)
 
Vi begynner å pynte til jul denne uken, juletre pyntes 23. Og ned igjen første uken i januar tenker jeg! :)

Hva skal du spise på julaften?
Vi spiser ribbe, medisterkaker, julepølse og koteletter på julaften :) risengrynsgrøt til lunsj ;)

Har du ekte eller plastikk juletre?
 
Har aldri fyrt opp egne raketter, og blir nok ikke å gjøre det på årevis enda, mannen er absolutt ikke fan av sånt no selvom han godt kan se på det på avstand, og sjøl syns jeg det er for skummelt å holde på med...

Har dere flaggstang i Hagen?
 
Nei. Balkongflagg på veggen/rekkverket på takterrassen :)

Har du badekar?
 
Back
Topp