Spør ernæringsfysiologen!

En tråd i 'Spør ernæringsfysiologen!' startet av Kaja fra Melk.no, 20 Mar 2017 kl 12:07.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Kaja fra Melk.no Andre møte med forumet

Hei alle dere på Babyverdens forum :)

Vi er Guro og Kaja, og jobber som kliniske ernæringsfysiologer hos Opplysningskontoret for Meieriprodukter (Melk.no).

Spør oss om kosthold!

Vi svarer gjerne på dine spørsmål om mat og kosthold. Er du gravid og lurer på om du får nok næringsstoffer? Har du et barn som spiser lite? Er det noe spesielt jeg skal tenke på med kostholdet når jeg ammer? Vi svarer så godt vi kan på alt du måtte lure på om kosthold :)

Hva er Opplysningskontoret for Meieriprodukter (Melk.no)?

Vi i Melk.no gir merkenøytral informasjon om melk og meieriprodukter. Les mer om hva vi gjør og hvem vi er her.

Trenger du inspirasjon på matfronten har vi masse deilige oppskrifter.
    VI har også mye informasjon om kosthold, mat og helse på våre nettsider, for eksempel om hva du skal spise når du er gravid eller ammer.

Last edited by a moderator: 20 Mar 2017 kl 12:33
  2. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Hvilket kosthold anbefales for folk med lavt stoffskifte?

3. 87'modell Gift med forumet

Hei!

Har dere noen forslag til gode "dietter" (matplaner) for noen med fibromyalgi?
    Helst en som hele familien, inkludert en aktiv toåring kan henge med på.

På forhånd takk.

4. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Hei på dere!

Kan dere lage dere en egen tråd om dette?

5. 87'modell Gift med forumet

Da forsvinner jo litt av poenget med å få råd av ernæringsfysiologene.. Hvis man må være helt "diagnose-fri" for å kunne spørre i denne tråden, bør det kanskje presiseres, ettersom at det er mange gravide, ammende og "andre" mødre som har disse utfordringene. :)

6. Ausnar Elsker forumet

Poenget forsvinner ikke? Du lager en egen tråd i riktig "mappe" så går ernæringsfysiolog gjennom den mappen og besvarer trådene.

7. 87'modell Gift med forumet

Ok, jeg forstod det som om dette var tråden for å sende spm. Takk for info. :)

8. Ausnar Elsker forumet

• Liker Liker x 1
  9. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Neinei, var ikke slik jeg mente. Du lager en egen tråd med egen overskrift her inne på underforumet bare :)

10. 87'modell Gift med forumet

Feilen er min, beklager. :)

11. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Gjør da ingenting det :)

Del denne siden