Spå fødselen

Termin: 25.06
Tipper født: tipper 20.06
Kjønn: har en følelse på jente denne gangen, men vi får se i januar håper vi!
Forløp: sist startet med vannavgang og stormrier fra start til slutt, tipper vannavgang - forhåpentligvis litt pause mellom riene og ca 10 timer fødsel. Sist varte i 13 timer.
Annet: Skal ikke ha epidural eller annet denne gangen heller.
 
Termin: 28 juni
Tipper født: starten/midten på juni. (Før termin)
Kjønn: akkurat no jente
Forløp: fort gjort
Annet:
 
Termin: 7 juni

Tipper født: 4 juni
(men håper på termin eller senere, da bachelor oppgave skal leveres 7 juni! Haha :D )

Kjønn: gutt

Forløp: 7 timer (som sist)

Annet: håper jeg ikke revner og at fødselen går like fint som forrige gang! Revnet ikke og trengte ikke å bruke epidural!
 
Termin ca 25 juni ich. Tid for fødsel :2 uker før ich. Kjønn: Tja gutt kanskje? 50/50[emoji23]. Fødsels forløp : satser på samme tid som sist da[emoji23] 15 min fra første rir te ungen var ute[emoji106][emoji106] Annet: satser på alt går bra denne gangen. Ingen brukne kravebein, og ingen morkake rester som sitter igjen[emoji122]
 
Termin: 1.juli eller Menstermin 26.juni

Tipper født: Tror hun kommer i midten/slutten av juni. 18.juni[emoji4] (Fødte 2 uker for tidlig med min første og 3 uker for tidlig med min andre)

Kjønn: Jente

Forløp: Vannet går, rask fødsel (håper jeg[emoji6])

Annet: Håper på sunn og frisk baby[emoji173] Så har jeg veldig lyst å ta imot henne selv hvis det er mulig og klippe navlestrengen[emoji2]
 
Termin:07.06. 2007
Tipper født: Går sikkert over denne gangen også, men helst ikke. :)
Kjønn: Gutt :)
Forløp: Håper på en lettere fødsel denne gang, mindre smerter og at han kommer fint ut.
Annet:ALT av smertestillende velkommen. Håper barseltiden blir bedre og lettere denne gang. Håper også at jeg klarer å amme <3
 
Termin: 25. juni
Tipper født: 4. Juli
Kjønn: vet ikke, men holder en liten knapp på jente
Forløp: Er redd for å måtte settes i gang eller hjelpes videre med drypp. I såfall regner jeg med epidural og lang fødsel. Håper på passe lang fødsel i vann.
Annet: Håper at jeg ikke revner og at ammingen går bra. :) Hvis fødselen går bra tipper jeg på firemannsrom og at jeg blir hevet ut etter ett - to døgn :p
 
Termin: 4 Juni men har en følelse av at han kommer et par dager etter termin
kjønn: gutt
forløp: 5 timer fra start til slutt
annet: håper på å ikke revne.
Håper på enkeltrom eller pasienthotell.

vekt og lengde: tipper 50 cm og 4400 gram

Går ut ifra mine 3 første fødsler der nr

1 var 52 cm og 3350 gram 1 dag før
2 var 48 cm og 4400 gram 2 dager før
3 var 45 cm og 2020 gram 9 dager over tida
 
Last edited:
Termin: 26 mai, tror jeg føder 3 juni

Kjønn: jente

Forløp: tregt, har mange haste-KS i familien, håper jeg slipper- men Blir ikke overrasket om jeg også må "under kniven"

Annet; om naturlig fødsel, håper jeg å ikke revne, håper på tillgang til badekar!(vil ikke føde i badekaret da)
 
Termin: 22. Juni 2017
Tipper født: 20. Juni 2017
Kjønn: Jente
Forløp: Rundt 5 timer fra start til slutt
Vekt og lengde: 2540 g og 47 cm

Med to fødsler bak meg, så går jeg ut i fra de to. Jeg vet allerede at jeg får lite barn denne gang også, og hadde 5 timer lang fødsel sist gang. Jeg har født 1 dag før termin og 6 dager før. Jeg blir nok satt i gang før jeg rekker å gå over.
 
Veldig spent på å se hvordan det blir iforhold til hva vi tipper :p
 
Termin: 17. Juni
Tipper født: 18. Juni
Kjønn: Gutt
Forløp: basert på 13 timer fra først rie sist og hvordan den fødselen gikk,
så tror her riene begynner, så går der ett par timer, så dra på sykehuset, så sikkert kun 1-3 cm åpning, får klyster (rakk ikke sist), så ett par timer til også pang full åpning og håper på kort tid med press rier (1,5 time sist). Håper føde i badekar
Annet: håper ellers frisk og rask gutt, og at alt er bra for oss alle
Tipper 4340 g og 53 cm
 
Hahaha, nå gleder jeg meg til å se hva som skjer i virkeligheten :D Ikke lenge igjen nå :p
 
Termin 16.06
Født: 06.06
Kjønn: gutt
Forløp: 8 timer i aktiv fødsel
Kilo: 3500 gr
 
Termin: 18.Juni
Tipper født: 9.Juni
Kjønn: Jente
Forløp: 8-9 timer
Annet: Håper vi får familierom på barsel <3
 
Termin:02.06.17
Tipper født: 07.06.17 ca kl 05
Kjønn: Jente
Forløp: 15 t
Annet: baby over 4 kg:nailbiting:
Gutten (ikke jente altså:p) kom 7/6 like før kl 16, og det tok 13 timer. Vil si jeg gjetta ganske bra :D men han var heldigvis ikke over 4 kg da
 
Termin: 17. juni
Tipper født: 24. Juni
Kjønn: Jente
Forløp: 15 timer
Annet: Epidural, jatakk! Må også legge til at baby blir under 4.6 kg, ammingen går bra og null kolikk. Vær så snill, gi meg en bedre barseltid :)
Termin: 17. Juni
Født: 10. Juni
Kjønn: Jente
Forløp: 6 timer
Annet: Rakk ikke epidural, baby kun 3.8 kg, amming går bra og enn så lenge ingen kolikk :D
 
Back
Topp