Sovner babyen selv?

Sovner alene dag og kveld. Får smokken enten i vogna på dagen eller i senga med sovepose på på kvelden. Roer seg i løpet av minutter, skravler og vrir litt på seg de første minuttene før øynene går sakte igjen. Vært sånn i snart 2 mnd.
 
Gjør følgende ;)
Når hun begynner å vise tegn til tretthet, legger jeg henne i sprinkelsenga på rommet vårt.
Gir hun tutten, legger kosekluten over øynene slik at kun nesen og munnen stikker frem og setter på spilledåsebamsen. Av og til roer hun seg med en gang, og sovner nesten umiddelbart.
Dersom hun er urolig vugger jeg forsiktig på kroppen hennes, slik at hun tror hun blir bysset :p Hvis ikke det fungerer, setter jeg på white noise i tillegg.
Veldig varierende for hvor lang tid jeg må "vugge" henne og evt synge. Alt fra ingenting til 10 min..
det var tøft :) har du gjort så fra "fra starten av" eller startet du når hun ble eldre?
 
Ammes til søvn... noen ganger byssing og føler vi(erhm jeg) må bli flinkere til å ikke amme henne i søvn....
 
Han kan sovne av seg selv, på gulvet, i stolen eller i vogna.. Ivogga nekter han å sovne, men sovner best på mammas bryst.. Så vi ammer fortsatt i søvn til natta..
 
Må ammes i søvn gitt..
 
Må ammes til hun er helt døsen, så legger jeg henne over i egen seng etter rap. På dagtid er det helt umulig! Må trilles, dvs dunke forhjulene hardt i asfalten mange ganger for at hun skal sovne. Ser helt idiotisk ut, men eneste som funker! Hun raaaaaaser!!

Hahahaha ser det for meg! Jeg står og rister i vogna på verandaen for å få ho til å sove :p
 
Må enten ammes, trilles, bæres eller kjøres i søvn..hender en sjelden gang ho klarer å sovne selv, men tror det har skjedd 2-3 ganger :p
 
Ikveld skal jeg amme henne i søvn, så skal kjæresten ta over og prøve å legge henne. Han er bare ikke klar over at han skal gjøre det enda :p jeg er drittlei av å sitte på rommet i timesvis og vente på at hun skal sove tungt nok til at jeg kan legge henne i senga si, imens han sitter og ser tv. Så nå skal han få prøve seg!
 
Ikveld skal jeg amme henne i søvn, så skal kjæresten ta over og prøve å legge henne. Han er bare ikke klar over at han skal gjøre det enda [emoji14] jeg er drittlei av å sitte på rommet i timesvis og vente på at hun skal sove tungt nok til at jeg kan legge henne i senga si, imens han sitter og ser tv. Så nå skal han få prøve seg!
Likt skal være likt! :)
 
Ikveld skal jeg amme henne i søvn, så skal kjæresten ta over og prøve å legge henne. Han er bare ikke klar over at han skal gjøre det enda :p jeg er drittlei av å sitte på rommet i timesvis og vente på at hun skal sove tungt nok til at jeg kan legge henne i senga si, imens han sitter og ser tv. Så nå skal han få prøve seg!

Planen min var å pumpe i dag og mannen prøve å legge, men så er det overnattingsbesøk her så vi får prøve i morgen.
 
Ikveld skal jeg amme henne i søvn, så skal kjæresten ta over og prøve å legge henne. Han er bare ikke klar over at han skal gjøre det enda :p jeg er drittlei av å sitte på rommet i timesvis og vente på at hun skal sove tungt nok til at jeg kan legge henne i senga si, imens han sitter og ser tv. Så nå skal han få prøve seg!

Hvordan gikk det??
 
Hvordan gikk det??
Kjæresten ble syk den kvelden, og har ikke blitt frisk enda. Håpløst for han å legge når han hoster, nyser og snørra renner hele tiden ;) så vi prøver på nytt når han er frisk :)
 
Kjæresten ble syk den kvelden, og har ikke blitt frisk enda. Håpløst for han å legge når han hoster, nyser og snørra renner hele tiden ;) så vi prøver på nytt når han er frisk :)

Aha, ja det skjønner jeg[emoji6]

Jeg tenkte å lve litt på pappalegging her igjen, men lillemann har vært skikkelig mammaklegg de siste ukene. Hyler bare mer og mer helt til jeg kommer inn dersom pappan går inn når han trenger smokk til og med, så jeg vet inne hvordan det skal gå [emoji849] Sku vært på en jentedate denne uka, men vi får se..
 
Aha, ja det skjønner jeg[emoji6]

Jeg tenkte å lve litt på pappalegging her igjen, men lillemann har vært skikkelig mammaklegg de siste ukene. Hyler bare mer og mer helt til jeg kommer inn dersom pappan går inn når han trenger smokk til og med, så jeg vet inne hvordan det skal gå [emoji849] Sku vært på en jentedate denne uka, men vi får se..
Oi. Ja da er det ikke så lett :( får håpe det hjelper å øve litt på det da! Hvis ikke får du gå ut når han har sovnet, og dra fort hjem igjen om han våkner :)
 
Oi. Ja da er det ikke så lett :( får håpe det hjelper å øve litt på det da! Hvis ikke får du gå ut når han har sovnet, og dra fort hjem igjen om han våkner :)

Kunne prøvd det, men han sovner rundt 22, så det blir en sen date [emoji6] Kan jo alltids dra hjem til legging da, og la de finne ut av dupping. Han sovner med pappan innimellom, og vogna fungerer stort sett [emoji1303]
 
Back
Topp