Soving på dagen

PSH

Blir kjent med forumet
Heisann

Da har lillegutt blitt vanskelig å legge på dagtid, og jeg lurer egentlig på når er på tide å slutte med dupp på dagen??

For all del, han har behov for det, men det blir sinnsykt med grining og protester og da kjenner jeg at det ikke er en kamp jeg er villig til å ta. Det er liksom en ting hvis han roer seg, men når det tar 20 min så ser jeg ikke vitsen.

Vi har rolige perioder med kos på fanget da.

På kvelden så går legging og soving mye bedre enn tidligere, natta er en utfordring, men tror det vil bedre seg med tiden (får vi håpe)
 
Viss det er veldig vanskelig å få han til å sove kan du jo berre prøve å la vere å legge han ein dag og sjå kva som skjer?

Dei aller fleste treng nok luren ei stund til, men alle er forskjellige.

Her vekslar vi mellom 2 og 1 lur, snart 14 mnd. Storebror slutta med lur ved 18 mnd, storesøster ved 3 år og 3 mnd... Store forskjellar sjølv mellom søsken.
 
  • Liker
Reactions: PSH
Viss det er veldig vanskelig å få han til å sove kan du jo berre prøve å la vere å legge han ein dag og sjå kva som skjer?

Dei aller fleste treng nok luren ei stund til, men alle er forskjellige.

Her vekslar vi mellom 2 og 1 lur, snart 14 mnd. Storebror slutta med lur ved 18 mnd, storesøster ved 3 år og 3 mnd... Store forskjellar sjølv mellom søsken.

Han var så sutrete ved 15 tiden idag så da ble han lagt og sov til kl 17, så får se hvordan det går fremover :happy: det er vel en overgangsperiode
 
Det varierer vel fra barn til barn vil jeg tro, men vil vel tenke at de enda har behov for en liten dupp iløpet av dagen... her har vi vekslet litt mellom 1 og 2 dupper, men overhode ikke mulig å holde han våken hele dagen. Er han trøtt, men jeg ikke får han til å sove prøver vi igjen litt senere... :)
 
Back
Topp