Soving på dag

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor mange dupper har deres babyer nå, når må de våkne fra den siste duppen og når legger de seg for kvelden?
 
Har gått fra 2 til 1 nå. Legger seg 11.00 sover til 13.30 ca så holder han ut til klokken 18/19 :)
 
Her er det bare kaos med lurene nå. Måtte tilbake til 3 i påsken, og etter at vi ar byttet rom på mini er det så vidt vi får 1. I går gikk jeg totalt 4 timer tur og han sov i 30 min. Vi måtte legge han tidlig for ha sovnet nesten på gulvet en time før leggetid.
 
Vi sliter også for tiden. Hun sover vanligvis to dupper, en ca 10 og en i 13-14tiden. Men det tar tid å å henne til å sove. Men synes det er tidlig med en dupp også. vil ikke at hun skal være stuptrøtt til 17. :/
 
Prøver å gå fra 2 til 1 nå. Hvis hun våkner tidlig blir det 2. Da er første rundt 9 og andre 14. Noen ganger har hun hatt kun en hvil litt tidlig, da har vi hatt en trillepause på ettermiddagen. Bare passet på at hun ikke sovner [emoji6]
 
Stort sett 1 lur nå, våkner 8 og lur rundt 12, sover til 13 og legger seg rundt 18.30.
Men av og til når han våkner tidlig, må vi ha to lurer og så blir det sein legging og surr.. [emoji4]
 
Prøver å gå fra 2 til 1 nå. Hvis hun våkner tidlig blir det 2. Da er første rundt 9 og andre 14. Noen ganger har hun hatt kun en hvil litt tidlig, da har vi hatt en trillepause på ettermiddagen. Bare passet på at hun ikke sovner [emoji6]
Å legge inn en powernap trenger ikke å være så dumt.
 
Å legge inn en powernap trenger ikke å være så dumt.
Nå har vi bare en hvil. Det kommer litt an på. Hvis jeg vet hun har sovet lite kan det hende, hvis hun sovner, at hun sover i 2 timer om ettermiddagen! Det er erfaringsmessig ikke så bra :p Og jeg vil ikke vekke
 
Nå har vi bare en hvil. Det kommer litt an på. Hvis jeg vet hun har sovet lite kan det hende, hvis hun sovner, at hun sover i 2 timer om ettermiddagen! Det er erfaringsmessig ikke så bra :p Og jeg vil ikke vekke
Se lilleminis tips om powernap på insta.
 
Back
Topp