Soving dag og kveld

Det varierer når hun våkner på morgenen, som regel våkner hun når jeg står opp av sengen rundt 7.30 for å sende storebror avgårde på skolen. Vi samsover enda :rolleyes:

På dagtid så har hun en lur ca et par timer etter hun står opp. Da sovner hun ved puppen også legger jeg henne oppi vogna og setter den ut på verandaen. Her sover hun alt fra 2 - 5 timer (som regel 3).

Så litt avhengig av hvor lang/kort første luren er har hun en lur på ettermiddagen igjen. Evt har vi en powernap på en halvtimes tid i senga i 17 tiden.

På kvelden har hun i en periode lagt seg i vogna og sover ute frem til vi legger oss, men de siste ukene så har hun vært våken sammen med oss frem til jeg legger meg i sengen med henne i 21/22 tiden. Da sover hun frem til morgenen igjen (kun "våken" for pupp på natta).

Vi tenker å begynne til helgen med å forsøke å legge henne i sengen på kveldstid. Begynner å telle ned uker til jeg skal tilbake på jobb, så greit å begynne å få en bedre rutine, for mannen sin skyld hvertfall :rolleyes:
 
Back
Topp