Sovevogn i barnehage

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Vogna vi har brukt (Emmaljunga Scooter) er ødelagt, og vi trenger ny.
Den står for det meste fast i barnehagen, men tas også med når vi er ute og reiser. Trenger derfor en som er god og sove i, samtidig som den ikke er for stor med tanke på reise.
Noen gode tips?
 
Vi har babyjogger city elite. Den er god å sove i, 4 åringen sover der når han vil på lengre turer.
Den blir liten sammenlagt også.
 
Snart 3. Men lillesøster skal arve den når hun begynner i barnehagen til høsten.

Har sett på den ja, er den god som sovevogn? Synes egentlig den er litt dyr til å ha bare i barnehagen.

Mange å finne på finn.no, knallgod sovevogn og tur/by/ferievogn[emoji5]
 
bruker city elite i barnehagen her, min er to år og sover godt i den enda (har jeg inntrykk av, sover ikke i vogn hjemme, men de har ikke sagt noe annet i barnehagen ihvertfall :) )
 
I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg
 
I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg

Bortkastet? Barnet tilbringer 5av 7 dager i barnehagen, da syns ihvertfall jeg at ungen skal sove i noe uten flekker og synlig slitasje.
 
I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg
Hvis du leser innlegget mitt så bruker vi vogna på reiser også. Da kan vi ikke drasse på en eldgammel og stor vogn.
 
I barnehagen kan de sove i billige og gamle vogner. De står som regel parkert en fast plass hele tiden, og blir ikke brukt til å trille med. Bortkastet penger å ha dyr vogn i bhg
Det kommer nok an på bhg og hvordan den er utformet. I bhg vår skal vognene inn et vognrom hver dag, som er litt unna døra, og skal de trilles til vognskjulet. Så det blir noen meter hver dag.
Jeg synes ikke det er bortkastet å ha en god sovevogn i bhg. Men må ikke være den dyreste. Mye bra å få tak i brukt også, som ikke er gammelt.
Og Ts skulle vel også ha vogna med på reise, da stiller det jo også litt mer krav til vogna.
 
Kjøpte babyjogger city lite brukt. Syns den funket bare bra :) Tok liten plass for oss som var vant med emmaljunga. :)
 
Bortkastet? Barnet tilbringer 5av 7 dager i barnehagen, da syns ihvertfall jeg at ungen skal sove i noe uten flekker og synlig slitasje.
Flekker og synlig slitasje påvirker nok ikke søvnkvaliteten til barna.... men når det skal taes med på tur er det jo ikke kjekt om den er nesten ødelagt. Jober i barnehage og det spiller virkelig ingen rolle hvilken vogn barna sover i, så lenge den har plass nok til vintersesongen osv.
 
Flekker og synlig slitasje påvirker nok ikke søvnkvaliteten til barna.... men når det skal taes med på tur er det jo ikke kjekt om den er nesten ødelagt. Jober i barnehage og det spiller virkelig ingen rolle hvilken vogn barna sover i, så lenge den har plass nok til vintersesongen osv.

Hadde du sovet i en flekket semg med hull og synlig slitasje?
 
Oth urban Jungle brukte vi i bhg. Den er ikke direkte liten når den slås sammen da, men utrolig god å trille :)
 
Vogna vi har brukt (Emmaljunga Scooter) er ødelagt, og vi trenger ny.
Den står for det meste fast i barnehagen, men tas også med når vi er ute og reiser. Trenger derfor en som er god og sove i, samtidig som den ikke er for stor med tanke på reise.
Noen gode tips?
Ville kjøpt en ny maken vogn, om dere trives med den.
 
Hadde du sovet i en flekket semg med hull og synlig slitasje?
Små barn bryr seg virkelig ikke. Jeg lover! En 1-2 åring ser ikke på sånne ting på samme måte som oss Før de etter flere gjentagelser blir fortalt at det ikke er ok. Veldig mange i barnehager rundt om kring har fine vogner hjemme og godt brukte og til dels slitte vogner i bhg og de sover like godt!
 
Små barn bryr seg virkelig ikke. Jeg lover! En 1-2 åring ser ikke på sånne ting på samme måte som oss Før de etter flere gjentagelser blir fortalt at det ikke er ok. Veldig mange i barnehager rundt om kring har fine vogner hjemme og godt brukte og til dels slitte vogner i bhg og de sover like godt!

Så da er det greit da? Hadde du lagt en funksjonshemmet person i en flekket seng da? Fordi de ikke bryr seg? Nei det syns jeg blir helt feil. Ting jeg selv ikke hadde brukt gir jeg ikke til ungene mine.
 
Back
Topp