Sover, uten å våkne for å tisse.

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Altså, luksusproblem? Begynner å lure på om det er noe galt med meg.. Jeg sover hele natta, uten å våkne for å tisse.. Føler at -alle- andre gravide er oppe om natten for å tisse, men ikke jeg. :wideyed: sover gjerne opptil 10 timer.. Burde jeg bli bekymret, eller er det flere som også har det sånn? :nailbiting:
 
Var aldri oppe og tisset på natta med første, heller ikke med han her :p Kanskje litt helt helt på slutten, men aldri ellers :p
 
Det skjer innimellom her og. Ikke stress av det, bare nyt det :)
 
Om jeg ikke blir vekket av lillegull på snart 4 år så går jeg ikke på do på natta jeg heller. Men om jeg først er våken må jeg gå [emoji12]
 
Var ikke et stort problem med første, da var det kun sporadisk. Var oppe ganske mye i begynnelsen av dette svangerskapet, og så roet det seg, men siste ukene har det tadd seg opp igjen. Så nå våkner jeg av det om natta, ligger og prøver å tvinge meg selv til å sove gjennom det, men ender som regel opp med en dotur :p
 
Okei, godt det ikke bare er meg. :D da senker jeg bare skuldrene og nyter det så lenge det varer. :)
 
Jeg er på do om natten ca annenhver dag. Nyter veldig de dagene jeg slipper. Enkelte ganger er jeg oppe opp til 3 ganger [emoji27]
 
Har en periode nå jeg slipper å opp om natten *bank i bordet*
Men kommer nok når han legger seg lengre ned i bekkenet [emoji39]
 
Misunnelig kjenner jeg.. Sover ikke mer enn 2 timer av gangen før jeg må opp å tisse igjen..
Har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid faktisk. Trodde jeg hadde fått uvi før jeg fant ut at jeg var gravid [emoji85]
Trøster meg med at jeg da er vant til lite søvn innen lillegutt kommer [emoji6]
 
Sover også hele natta hvis ikke det er noe/ noen som vekker meg :) var kun oppe x1/ natt helt på slutten sist også..
 
Har hatt 1-3 doturer pr. natt de første 4mnd, men så har det roa seg. Nå er det ikke hver natt jeg må opp, men om morgenen blir det desto mer travelt :p
 
Misunnelig kjenner jeg.. Sover ikke mer enn 2 timer av gangen før jeg må opp å tisse igjen..
Har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid faktisk. Trodde jeg hadde fått uvi før jeg fant ut at jeg var gravid [emoji85]
Trøster meg med at jeg da er vant til lite søvn innen lillegutt kommer [emoji6]
Skriver under på denne [emoji21] sover aldri en hel natt lenger. Tisser konstant. Kan tisse, pusse tennene og deretter må jeg tisse igjen!
 
Har aldri mine 3 svangerskap våknet for å gå på do om nstta[emoji1316][emoji16]
 
Må rett på do når jeg våkner da. :rolleyes:
 
Back
Topp