Sover maiskattene på eget rom nå?

Han liker ikke å samsove/ligge i vår seng. Så det er ikke et alternativ å ha han i sengen vår uansett:p hehe.

Men vi la han på sitt nye rom i dag og han sovnet fort og sover vertfall enda. Ikke at han pleier å våkne enda på vårt rom heller. Så får vi se hvordan det går videre i natt :) Satser på det beste :)
Håper det går bra! :) godt å få tilbake rommet sitt :)
 
Sovet på eget rom siden hun var 4,5 mnd. Sover så mye bedre der. Hender jeg må inn å snu henne eller gi smokk, men hun legges 19:30 og sover til 06:30 - 08 :)
 
Flyttet Johannes i går, og sov på gjesteseng inne på rommet hans, da det er i en annen etasje. Har ikke sovet mye i natt for å si det sånn :p
 
Lillegutt sover fortsatt på vårt rom, men i sin egen seng. :) Han sover fra 19-07, spiser ikke om natten. Så vi fortsetter vel med det en stund til. :)
 
Vi har de siste ukene lagt ham på eget rom, for å ta han over til oss ved første amming etter at vi selv har lagt oss. Da har han lagt seg kl 20, ammet kl 23 og kommet inn til oss ca kl 01.
For et par dager siden, derimot, sov han hele natten igjennom for første gang!!! Jeg ammet kl 24, da jeg la meg, og måtte gå inn til ham kl 0530 og amme ham i søvne, da jeg skulle på trening. Ja, trening! Uten baby :D Deretter sov han til 10.30 uten mat. Jeg var helt lamslått av forbauselse den dagen.
Søvnfenomenet har forøvrig ikke gjentatt seg siden...
 
Vi har de siste ukene lagt ham på eget rom, for å ta han over til oss ved første amming etter at vi selv har lagt oss. Da har han lagt seg kl 20, ammet kl 23 og kommet inn til oss ca kl 01.
For et par dager siden, derimot, sov han hele natten igjennom for første gang!!! Jeg ammet kl 24, da jeg la meg, og måtte gå inn til ham kl 0530 og amme ham i søvne, da jeg skulle på trening. Ja, trening! Uten baby :D Deretter sov han til 10.30 uten mat. Jeg var helt lamslått av forbauselse den dagen.
Søvnfenomenet har forøvrig ikke gjentatt seg siden...
Håper det kommer oftere og oftere da :)
 
Nei, men det er fordi me fortsatt bur hjå mamma. Får eige rom når me flyttar :)
 
Her har hun gjort det lenge. Hun våker av ALT! Så det var umulig å sove med henne. Kunne ikke åpne døra før hun var lys våken. Ikke sjans å prate eller snu seg i senga. Har madrass på gulvet og sovner ofte der når jeg er inne og ammer.
 
Back
Topp