sover dere for tiden?

Søvn??? Ha , ha sier jeg bare. Enten så sovner jeg kjempe sent og våkner når storesøster våkner ( 6-6:30)eller så sovner jeg tidlig og våkner for dagen kl 0500... Og må ikke glemme minimum 2 tissepauser pluss minst 10 oppvåkninger emoticon


He , he jeg kan ikke annet enn å le, det er jo bare tragisk hvor dårlig jeg sover for tiden
 
Sover jo, men våkner 300 ganger i løpet av natta, og må på do kanskje 100 av dem.. Jeg er så lei av magen at jeg spyr snart. Konstant vond og steinhard og igrunn bare i veien for alt jeg foretar meg... Hyyyyyyyyyl! (det er den dagen idag) ;P
 
I natt sovnet jeg i 5 tiden, og skulle opp med 2 åringen kl 08.00. Jeg er helt gåen, men jeg skal IKKE sove på dagen i dag, så får vi se om det kan hjelpe litt. For nå har jeg nesten ikke sovet på en uke, og jeg holder på å bli gal. Øynene er rødsprengt og er kvalm og uvell siden jeg ikke får søvn i meg.
 
Huff, det er ikke godt når en ikke får sove! Jeg sover 12 timer hver natt. Er ganske mye trøtt. Våkner av og til av at jeg må på do, mn sovner straks etterpå. Håper jeg har det slik resten av svangerskapet. Det verste er å ikke få sove. Det er vel strengt tatt farlig med sovetabletter når en er gravid. Har hørt om dem som tar sovetabletter når de er gravide og barnet har blitt helt friskt, men jeg hadde tenkt meg nøye om før jeg gjord det.
 
Har vært kjempeplaget med søvnen lenge, men nå er det noe som er forandret, for plutselig sover jeg hele natten igjen. Og selv om jeg må på do midt på natten, så sovner jeg igjen fort. Det er kjempedeilig:D Og er glad for det, for termin nærmer seg jo, og det er godt å få hvile litt ordentlig!
 
Litt av og på. Jeg sliter med at babyen min ofte hikker sent om kveldene i tillegg til at han/hun er periodevis veldig aktiv. Når jeg først har sovnet blir søvnen gjerne avbrutt av 2-5 tissepauser og bekkensmerter. Et tips til dere som sliter med bekkenet, og det å finne ny sovestilling i løpet av natten, er noe som heter Easy Slide. Dette er et slags glatt underlag som man ligger på og som forenkler snuprosessen vesentlig. Har vært gull verdt for meg! :D
 


~Effy~ skrev:
Huff, det er ikke godt når en ikke får sove! Jeg sover 12 timer hver natt. Er ganske mye trøtt. Våkner av og til av at jeg må på do, mn sovner straks etterpå. Håper jeg har det slik resten av svangerskapet. Det verste er å ikke få sove. Det er vel strengt tatt farlig med sovetabletter når en er gravid. Har hørt om dem som tar sovetabletter når de er gravide og barnet har blitt helt friskt, men jeg hadde tenkt meg nøye om før jeg gjord det.



Kan ikke du sende over litt sovestøv til meg da, siden du har så rikelig ??emoticon
 
Back
Topp