Sover baby på samme rom som dere?

Vesla har ligget på eget rom siden ca 8-9 mnd gammel, da våknet hun når vi la oss og holdt det gående. Hun er straks 14 mnd nå og sover definitivt best på eget rom. Mor savner dog samsovingen litt da, det var veldig koselig.
 
Her sover lille på 9 dager inne på soverommet vårt, og planen er å ha han der til han er minst 6 måneder. Får se hva som fungerer best etterhvert når han blir større.

Mannen var mye våken første nettene hjemme her, men nå de siste dagene så har han sovet seg igjennom uroen. Ikke at det har vært så mye gråt og bråk da, men nok til at om jeg hadde vært han så hadde jeg våkna for lengst. :p
 
Det anbefales å ha baby i egen seng på sitt eget soverom for et trygt sovemiljø! :)

Jeg har hatt barnet i senga den første tiden (dette er ikke det som er anbefalt og det understreker jeg), og fra et halvt års alder i egen seng i en liten alkove som er koblet sammen med soverommet vårt. Eget rom fra litt over 1 år :)
 
Begge guttene sov lenge på vårt rom og de kommer ennå inn ila natten ved sykdom, mareritt osv. Eldste sover i hovedsak natten gjennom på eget rom, minstemann som blir 2 år i juli våkner somregel en gang ila natten og kommer da inn til oss. Prøver å vende han til å sove hele natten på eget rom da 3je mann kommer i desember og håper nr 2 også kan lære seg å sove i egen seng natten gjennom flesteparten av nettene.
 
Back
Topp