Sovepose til barn

En tråd i 'Utstyr til mor og barn' startet av Lilleulven, 20 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Lilleulven Glad i forumet Januarlykke 2016

Hvilke anbefaler dere? Barna er 3.5 og 1 :) det er snakk om soveposer til overnatting i telt. På vår og sommer hovedsaklig:)

2. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Eldste har mammut sovepose, hvert veldig fornøyd med den. Yngste som blir 2 til sommerem har bare brukt lammeskinsposen sin eller dyne. Han får ikke sovepose før tidligst neste år da han er en kålorm og ikke trives i pose om natta...

3. AlloftheStars Glad i forumet Sensommerlykke 2017

Vi har noen fantastisk fine barneposer fra Sierra Designs, men de har dessverre sluttet å produsere barneposer. Veldig synd, for de er de varmeste 3-sesongsposene jeg har funnet, og de er veldig godt laget og har alle "features" som man finner i voksenposer.

Ellers så har friluftsbarn.no 15% på alle soveposer denne helga, både Deuter Starlight, Mountain Hardware Bozeman og Marmot Kids skal være gode poser.

4. Caritas Gift med forumet Septemberlykke 2015

Vi telter bare om sommeren, med utetemperaturer kanskje fra 8 til 25 grader. Jeg foretrekker tynne billigposer (type lekebutikk o.l.), og heller ta av og på klær etter været. De første årene har de bare brukt samme babyposer/nattposer som de bruker i senga hjemme. Jeg bruker helst teppepose selv også, den flotte soveposen ligger igjen hjemme. Det blir selvfølgelig noe helt annet om man vil telte i kaldere vær, men det er ikke noe for oss.

Del denne siden