Sove ute

marutt

Glad i forumet
Oscar har vært skikkelig dårlig tol å sove på dagen, men nå er vi hos mamma, og han har sovet 3+2 timer ute i vogna alt i dag :eek: ;D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Samme her,dårlig til å sove på dagen.. men idag sov hun 2 timer i strekk,helt vilt. Så jeg tenkte at dette blir bra..men nå har hun vært våken i over 5 timer,har ikke villet sove i vugga si som vanlig,selv om hun har vært tydelig trøtt.
Har du trillet da eller? Hun her sovner (etter en stund) på trilletur,men våkner nesten med en gang jeg stopper/er hjemme igjen. :/
 
Nei, han har bare stått ute! Er hos mamma nå så d går ann, hjemme i oslo har jeg ikke hatt mulighet til det. Da har han våkna etter en trilletur, som du sier. Men i dag hengte jeg et skjerf foran halve åpningen i vogna, så sikten ut var begrensa, rugga vogna litt (max fem minutt) og ungen sov gitt! !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jentungen her sovner også godt ute. Trenger ikke trille engang. Hun sovner med en gang hun kommer utafor døra. Hvis vi er ute og triller, våkner hun som regel med en gang vi stopper/kommer hjem.
 
Da har jeg testa det her,igår og idag. Det funka greit,igår måtte det litt vugging til,idag måtte jeg bare trille vogna ut så ble hun rolig. :) Sov bare litt over en time da,men er da en god start. :D
 
Det er jo kjempebra!! Fikk du slappe av litt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ehm...jeg fikk rydda litt og spist lunsj,hehe. Må bli flinkere på den slappe av-biten! :)
 
Haha, i know! Får litt kjeft av kjæresten min fordi jeg ikke slapper av mer :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hehe. Man har da ikke tid til å slappe av. Er jo så mye som skal gjøres :p hu her vil sjelden sove mer enn en halvtime i strekk :S
 
Jupp! For å illustrere hvor lite han bryr seg om litt rot, slenger han en serviett på gulvet og spør om det viiiirkelig gjør noe om den ligger der... bah... han vil heller ha en opplagt kjærest enn et ryddig hjem, og j ser jo den. Men blir stress av å ikke ha ting i orden ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Og når en først har fått lagt seg på sofaen og kanskje så vidt sovna,så våkner bebis igjen. Da blir jeg bare enda mer fjern og trøtt. :p
 
Update: Her soves det fortsatt ute i vogna,og egentlig kun ute på dagen. Får henne ikke til å sove i vugga i stua lenger,selv hvor trøtt hun er. Mulig fordi det er så masse å se på?!
Sliter med den dagsovinga... Kan få til en tre timer hver dag,men føler aldri hun blir helt uthvilt.
Søvn og mating,det er det det går i. Hun sover sjelden mer enn 2 timer sammenhengende,oftest mindre,altså er det amming ofte-også om natta. Håper dette bedrer seg snart,jeg blir gaalen snart.
 
Han her sover også maks en halvtime inne. En time eller to ute, men d virker som det holder for han når han legg seg kl 18.30 :) Vi har begynt med litt grøtsmaking på dagen og velling på kvelden her, så håper d hjelper litt på nattesøvn og, da det er som du sier, mye mat det går i!
 
Hvor lenge sover han da når han legger seg 18.30?
Vi har begynt så smått med smaksprøver her også,og snart grøt også. Lager du velling med mm eller mme? Hun her får kun mm,og er også litt dårlig på å drikke fra flaske (mn det kommer seg).
 
Han har pleid å sove da til midnatt, kanskje litt etter. .. får mat, sover til fire-ish og får mat igjen og så til sju. Da er d morgen :p I går kveld var første gang han fikk velling, og han sov fra 19 til 03, da fikk han mme og sov til sju. Vet ikke om d bare var tilfeldig at han sov så lenge da... prøver igjen i kveld... blanda med mme... var spent på om han skulle få vondt i magen, men d gikk greit :)
 
Åh,det hørtes fantastisk ut!! Blir litt rar av å våkne så ofte om natta. Kanskje vi skal teste litt velling her også etterhvert. :)
 
Ja det var en veldig god natt! Det tærer på å ikke sove skikkelig i uker og måneder! men alt går i perioder!
 
Back
Topp