Sort/mørkebrun utflod....

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Våknet i morges og gikk på toalettet, men da jeg tørket meg fikk jeg sort/mørkebrunt på papiret istedetfor de vanlige hvite crinonerestene som pleier å komme på morgenen. Fikk også brunsort på papiret igjen isted..

Kan det være crinonerestene som gjør dette, eller bør jeg være bekymret? Er så redd for å miste igjen..

Har gått på crinone siden 4+0, er 9+6 i dag.. Har ikke noe verk eller murringer.
 
Jeg fikk ikke noe farger etter crinone rester. Jeg sluttet på crinone rundt uke 8.

Får håpe det er en uskyldig blødning [emoji4][emoji11]
 
Takk for svar :) Det har gitt seg nå (foreløpig ihvertfall), kom bare ut med crinonerestene. Men skal ringe legen i morgen og høre hva de sier :) Syns det er rart, for den brune utfloden jeg har fått før Sa har vært annerledes, denne er liksom helt svart nesten..
 
Uten å være ekspert høres det ut som rester av noe slag ja [emoji4] veldig greit å ringe legen uansett [emoji4] er vel helst hvis det er friskt blod at at en må være mer obs [emoji55]
 
Jeg bruker også Crinone! Og har lest at man faktisk kan spotte mer av den. Utover i graviditeten blir slimhinnene dårligere og crinonen kan faktisk "rifte" deg innvendig. Uten at du merker det da selvsagt. Tror det har skjedd med meg to ganger da jeg har hatt ganske røde crinone rester en gang og litt lyyyst blod ish den andre gangen med crinone restene. Men har vært på TUL og alt står bra til. Er 9+5 i dag og har ikke merket noe mer. Nå trapper jeg ned på crinonen er litt nervøs for å slutte helt [emoji28]
Har forresten også lest at man kan spotte litt i uke 10 da det er et lite fall i hormoner fordi morkaken begynner å overta. [emoji5]
 
Jeg bruker også Crinone! Og har lest at man faktisk kan spotte mer av den. Utover i graviditeten blir slimhinnene dårligere og crinonen kan faktisk "rifte" deg innvendig. Uten at du merker det da selvsagt. Tror det har skjedd med meg to ganger da jeg har hatt ganske røde crinone rester en gang og litt lyyyst blod ish den andre gangen med crinone restene. Men har vært på TUL og alt står bra til. Er 9+5 i dag og har ikke merket noe mer. Nå trapper jeg ned på crinonen er litt nervøs for å slutte helt [emoji28]
Har forresten også lest at man kan spotte litt i uke 10 da det er et lite fall i hormoner fordi morkaken begynner å overta. [emoji5]
Å takk for svar, nå ble jeg litt roligere :) kjenner at jeg er litt øm og sår oppi der nr jeg bruker den, så du har helt sikkert rett. Har ikke kommet noe mer siden i morges heller heldigvis <3
 
Å takk for svar, nå ble jeg litt roligere :) kjenner at jeg er litt øm og sår oppi der nr jeg bruker den, så du har helt sikkert rett. Har ikke kommet noe mer siden i morges heller heldigvis <3

Det var godt å høre! Da går det nok helt sikkert bra [emoji847][emoji173] men skjønner du blir redd, er som sagt redd selv for å slutte på crinonen. Selvom legen har sagt det kommer til å gå bra [emoji28][emoji85]
 
Det var godt å høre! Da går det nok helt sikkert bra [emoji847][emoji173] men skjønner du blir redd, er som sagt redd selv for å slutte på crinonen. Selvom legen har sagt det kommer til å gå bra [emoji28][emoji85]

Ja skjønner hva du mener :) jeg fikk beskjed om å gå på den ut uke 12, hvor lenge skulle du gå på den?
 
Ja skjønner hva du mener :) jeg fikk beskjed om å gå på den ut uke 12, hvor lenge skulle du gå på den?

Egentlig skulle jeg gå på den kun som en forlengelse av luthefasen [emoji85] også bare til uke 7, men tør ikke slutte helt før uke 12! Vet ikke om det har noe og si, og tar den annenhver dag nå og det går helt fint! Men det er "bare" to uker igjen til uke 12 så da tenker jeg å fortsette med annenhver dag frem til det :p
Hvorfor fikk du beskjed om å bruke den til uke 12? [emoji5]
Og hvordan går det? Fått ringt legen? [emoji5]
 
Back
Topp