Sorg i etterkant..

håp88

Betatt av forumet
Julibarna 2019
Hei, trenger bare å få ut litt følelser, så tenkte å høre om det er noen her inne med like tanker og følelser som meg.

Jeg hadde en SA i 2013, MA i nov. 17 og SA i mars 18. Alle i 1. trimester. Kjenner meg fortsatt trist og det blir ekstra sårt når jeg får høre om nære eller bekjente som er gravide og spesielt hvis de har termin da jeg egentlig skulle ha hatt det.
Har ingen å snakke med om det da alle tror det går Ok med meg. Det gjorde det egentlig også men plutselig er det så mange rundt meg som har blitt gravide, så tror det ripper litt opp i alt..
 
[emoji173]️ føler med deg, å forstår godt hvordan du har det.
Ikke lett å prate med utenforstående som ikkje vet hva det vil si å miste flere ganger.
Bruk forumet her. Få utløp for følelser og fortvilelse.
Vi er her for og med deg[emoji173]️
 
❤️ Vil bare sende en stor klem. Å miste i svangerskapet uansett i hvilken uke det er, kan være så utrolig vondt og ensomt, og det virker som at omgivelsene har vanskelig for å forstå dersom de selv ikke har vært gjennom lignende. Håper bedre dager kommer snart!

Kan anbefale boken "barnet som ikke ble" og avsnittet om spontanabort, har funnet trøst i å lese at flere har hatt det som meg.
(Kan kjøpes på lub.no sine sider)
 
[emoji173]️ føler med deg, å forstår godt hvordan du har det.
Ikke lett å prate med utenforstående som ikkje vet hva det vil si å miste flere ganger.
Bruk forumet her. Få utløp for følelser og fortvilelse.
Vi er her for og med deg[emoji173]️
Takk, det hjelper å skrive om det❤️
 
❤️ Vil bare sende en stor klem. Å miste i svangerskapet uansett i hvilken uke det er, kan være så utrolig vondt og ensomt, og det virker som at omgivelsene har vanskelig for å forstå dersom de selv ikke har vært gjennom lignende. Håper bedre dager kommer snart!

Kan anbefale boken "barnet som ikke ble" og avsnittet om spontanabort, har funnet trøst i å lese at flere har hatt det som meg.
(Kan kjøpes på lub.no sine sider)
Skal sjekke ut boka, takk for tips☺️
 
Back
Topp