Sophie tyggeleke

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Kikket litt på de Sophie-lekene (den giraffen). Noen som vet hvorfor den ikke skal dyppes i vann..? [emoji848]
 
Mener å ha lest et sted at det vil bli mugg inni der. Men det er vel helst hvis den blir puttet i såpevann og det blir liggende igjen rester inni der. Men vet ikke om det stemmer. Vi har ingen erfaring med den leken [emoji4]
 
Det er hull i den, så vil det samles vann inni og kunne gro mugg eller bli sånn ekkelt belegg inni. Sånn som badeleker blir når de har vært i vann... skulle ønske slike leker bare ble lagd uten hull, funker da like godt uten, og så slipper man det ekle.
 
Giraffen er helt genial bare du vasker den riktig :) Følger med instrukser. Uansett bra med fokus på det, for det finnes mange lignende leker der samme problem kan oppstå.
 
Vi har og den giraffen, jeg er fristet til å tette hullet etterhvert selv om det stopper pipelyden... :/
 
Var ikke så anbefalt tik siklebabyer pga mugg
 
Var ikke så anbefalt tik siklebabyer pga mugg

Hmm, han her sikler en del allerede [emoji23] Har ikke kjøpt enda, så får kanskje gå for de variantene som ikke har hull i seg når det blir aktuelt med biteleker [emoji6]
 
Hmm, han her sikler en del allerede [emoji23] Har ikke kjøpt enda, så får kanskje gå for de variantene som ikke har hull i seg når det blir aktuelt med biteleker [emoji6]
Høres lurt ut så han ikke blir syk av leken :)
 
Vi har fått to forskjellige Sophie leker i gave- den ene e den med hull i.. Har foreløpig rydda den litt bort da han ikke er så interessant i å leke med den enda, men skal følge med den når den pakkes frem at det ikke kommer så mye vann/ sikkel i den.
 
Jeg kastet vår etter jeg leste den artikkelen om barn som hadde blitt kvalt av å svelge den ene foten. Nå har vi den runde tyggeleken heller
 
Jeg kastet vår etter jeg leste den artikkelen om barn som hadde blitt kvalt av å svelge den ene foten. Nå har vi den runde tyggeleken heller

Grøss og gru! En ting er hvertfall sikkert; slår fra meg planen om å kjøpe den klassiske giraffiguren!
 
Back
Topp