Sonja?

En tråd i 'Navn' startet av Bkno6154482, 2 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Bkno6154482 Andre møte med forumet

Hei!
    Hvilke assosiasjoner har dere til navnet Sonja? Hva synes dere om navnet? Og hva med navnet Åsta?
    Nevn gjerne også hvilken type navn dere vanligvis liker godt

Selv liker jeg godt de eldre norsk "bondenavnene", hehe. Da tenker jeg på navn som Synnøve, Olav, Kjartan, Ingeborg osv.

• Liker Liker x 1
  2. Elsi3 Glad i forumet

Jeg syns Sonja er kjempefint!
    Vi har nok samme smak for på vår liste har vi Ingeborg, Ingvild, Maren, Astrid, Ane, Ellen, Solveig og Marthe. Såå mange fine jentenavn :)

• Liker Liker x 1
  3. MamaHana Flørter med forumet

Sonja er fint, første assosiasjon var "Reisen til julestjernen" andre dronningen ;)

4. Tigerlilje Gift med forumet Aprillykke 2017

Synes Sonja er fint! Åsta liker jeg ikke så veldig godt, jeg foretrekker Asta eller Åsne.

5. CyanC Elsker forumet Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Både Sonja og Åsta liker jeg veldig godt! Andre navn jeg liker: Agate, Agnete, Margit, Fanny, Astrid, Karin, Klara, Else, Ellinor,

• Liker Liker x 1
  6. lallala Glad i forumet

Sonja er fint. Enig med hun over her at Åsne er nydelig. Jeg er også veldig glad i Tine, Trine, Lise og Mari.

• Liker Liker x 1
  7. Ausnar Gift med forumet

Vi vurderte Sonja selv, men endte opp med et annet navn som passet bedre til babyen. Men blir det jente neste gang så er det dette vi kommer til å gå for:)

8. Aristokatten Forelsket i forumet Mailykke 2018 Aprillykke 2017

Jeg synes sonja er veldig fint :)

9. Dunja Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Sonja er veldig fint! Åsta er også fint, men litt tyngre syns jeg, personlig hadde jeg nok valgt Åste eller Åsne.

Jeg liker nok best gamle tradisjonelle navn og foretrekker nok de litt kortere: Anna, Agnes, Karen, Astrid, Edel, Åsa, Ola, Olav, Artur

10. Petrichor Glad i forumet Marslykke 2016 Novembergull 2017

Sonja er superfint :D

11. Kengu Forumet er livet VIP

Ikke helt min stil , men helt ok navn

12. LilleK Flørter med forumet

Synes Sonja er veldig fint!

13. Forstegangs Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017

Jeg elsker Sonja! vil veldig gjerne kalle jenta vi får i mai for det, men samboer sier nei ☹️

14. ..spireliten.. Forumet er livet

Liker Åsta, men ikke så godt Sonja;)

Del denne siden