SOMMERTRÅD

Her går dagene unna i en fei:) Jentene har sommerferie og vi koser oss. Skal til bjørneparken, langedrag, tangen dyrepark og muligens en tur til DK hos bestemor. Ikke så lett med utenlandsturer med N, da hu ikke trives i varmen og blir svært utrygg i nye uvante omgivelser! Emmeth har vært forholdsvis frisk de siste mnd og sover gjennom nettene, så det er en fryd for både store og små:D ønsker dere alle en god sommer:)
 
Så koselig at det er litt liv her enda :)
Tiden jeg bruker på nett nå, går fort bort på snap og instagram :p
Men jeg er da innom her innimellom for å se litt!
Tipper det er ekstra stille nå når det er ferietid, og flere av oss driver med flytting/bygging osv?
Her er hvertfall alt bra. Vi er hjemme igjen fra ferie og to helger med bursdager. Gutta har ferie litt til, mens jeg begynner å jobbe på mandag. Til neste år får jeg fult med feriepenger, og ser allerede frem til å ta ut full ferie uten å tape penger på det :p
 
Så koselig at det er litt liv her enda :)
Tiden jeg bruker på nett nå, går fort bort på snap og instagram :p
Men jeg er da innom her innimellom for å se litt!
Tipper det er ekstra stille nå når det er ferietid, og flere av oss driver med flytting/bygging osv?
Her er hvertfall alt bra. Vi er hjemme igjen fra ferie og to helger med bursdager. Gutta har ferie litt til, mens jeg begynner å jobbe på mandag. Til neste år får jeg fult med feriepenger, og ser allerede frem til å ta ut full ferie uten å tape penger på det :p
Jeg tilbringer like mye tid på bv som før, men i ei gruppe med mer liv i :p

Vi gleder oss til å besøke dere neste helg :cool:
 
Så lange de har blitt :eek:

Hvor gammel er M blitt?

N er 8 cm høyere enn gjennomsnittet for alderen:) Hun er 130 cm nå! M blir 9 år nå den 24.juli:eek: Synes tiden har gått så altfor fort, lurer fælt hvor babyen min har blitt av:confused::p hun er 135 cm høy nå! Hvordan går det med dere?
 
Ja, slik blir det jo, når ungene blir større :)
Men det er hyggelig at det skjer litt her enda også!

Er som oftest sånn det blir, men er jo hyggelig det er litt liv her inne ennå og updates om hvordan det går:)
 
N er 8 cm høyere enn gjennomsnittet for alderen:) Hun er 130 cm nå! M blir 9 år nå den 24.juli:eek: Synes tiden har gått så altfor fort, lurer fælt hvor babyen min har blitt av:confused::p hun er 135 cm høy nå! Hvordan går det med dere?
Lange jenter! Tenk som tiden flyr, hun var jo bare 4 da vi var gravide :eek:

Går bare fint her! Koser oss på ferie hos FruH. Hermine gleder seg stort til besøk på Hunderfossen og så vender vi nesa hjemover etter fire ukers feriering. :) lillebror vokser i rakettfart, aner ikke hva som er i melka denne gangen men er noe mer supermixtur enn sist. :p
 
Vi har hatt storfint besøk fra Tromsø! Det var stor stas for både store og små tror jeg :) og vi synes det er så hyggelig med besøk, det er ikke så ofte vi har det! Men jeg håper og tror det blir mer besøk fra både her og der når vi får nytt hus :)
 
Vi har hatt storfint besøk fra Tromsø! Det var stor stas for både store og små tror jeg :) og vi synes det er så hyggelig med besøk, det er ikke så ofte vi har det! Men jeg håper og tror det blir mer besøk fra både her og der når vi får nytt hus :)
Vi hadde det helt supert! Ungene så ut til å kose seg like mye som oss voksne :)
 
Back
Topp