Sommertid er prøvetid??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det lettere å være prøver nå om sommeren? Ferietid, tempoet er roligere, varmen er her... lettere å være prøver?
Hvordan er din prøvesommer?
 
Det er ikke spesielt vanskelig å være prøver på sommeren hvertfall [emoji12]
 
Vanskeligere! Har en mann som hater varme og et varmt soverom [emoji23][emoji23] er ikke bare bare å få han med på en klam sengevals som er litt obligatorisk da, stakkars [emoji23]
 
Varmen? :laughing021*hilsen værsjuk trønder som holder på å utvikle gjeller*.

Sånn ellers syns jeg ikke det er lettere enda (ikke at det er så vanskelig til vanlig :p) men blir sikkert et hakk lettere når vi tar ferie. Sånn bortsett fra at eggløsningenmest sannsynlig ikke kommer før vi er tilbake på jobb da. :p Men greit å få samlet litt ny energi. :)
 
Varmen? :laughing021*hilsen værsjuk trønder som holder på å utvikle gjeller*.

Sånn ellers syns jeg ikke det er lettere enda (ikke at det er så vanskelig til vanlig :p) men blir sikkert et hakk lettere når vi tar ferie. Sånn bortsett fra at eggløsningenmest sannsynlig ikke kommer før vi er tilbake på jobb da. [emoji14] Men greit å få samlet litt ny energi. :)
Var varmt her i trøndelag da jeg hadde el [emoji23] men mannen her kunne tenkt seg sommerferie til sibir, så skal ikke mye varme til før han er ukomfortabel [emoji28] resten av året er null stress med prøving da [emoji106]
 
Same old. Prøvingen er like ille uansett syns jeg ;)
 
Samme vanlige..men dette blir "siste" prøve månede før vi slapper av i august..med temping og testing da vi skal 3 uker på ferie..skal bli litt godt
 
Vanskeligere, fast tid å besøke svigermor på og vanskelig å få ordnet seg en lydisolert rom [emoji6] når man bur hjemme hos henne og samme rom som 4 åringen [emoji6]
 
Var varmt her i trøndelag da jeg hadde el [emoji23] men mannen her kunne tenkt seg sommerferie til sibir, så skal ikke mye varme til før han er ukomfortabel [emoji28] resten av året er null stress med prøving da [emoji106]

Heldig som traff på en av de dagene for de har jaggu ikke vært mange. :laughing002

Nå ser det ut til å bli bedre her da, akkurat i tide til min el. :p
 
Back
Topp