Sommerspiren<3

Da er det vel på tide at jeg tar kvelden og våkner i morgen til at alt er akkurat som det skal! Ikke noe bløødninger!
 
Det er lov å håpe. Det er lov å be. Men om kroppen har bestemt seg for at det var det så er det tydeligvis ikke mye å få gjort:(

Blødningene har tatt seg opp og det ser ut som om dette er starten på slutten for alt som kunne blitt :(

Jeg prøver å ringe Tønsberg senere og ber om å få komme inn for nå føles alt så håpløst :( det blir også legen i morgen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper du får komme inn så fort som mulig...trist når man går i uvisshet og er nervøs...klem <3
 
Så startet jeg å blø igjen også stoppet det igjen! Blir så forvirra jeg altså :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror aldri jeg noen gang har gleda meg så mye til at det skal bli mandag!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
endelig mandag!! Nå må klokka bare bli 0815 så jeg kan få tak i legen!!!! håper ikke dette er mitt siste dagbok innlegg i juni forumet
 
endelig mandag!! Nå må klokka bare bli 0815 så jeg kan få tak i legen!!!! håper ikke dette er mitt siste dagbok innlegg i juni forumet
Håer virkelig dette går din vei! Du fortjener virkelig å få en spire som klorer seg fast.. Heier på deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ul kl 16

Jeg er kvalm og uggen håper virkelig det er den rette typen kvalm og uggen!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper alt går fint med deg, og at lille spiren bare skremmer mor litt! Jeg er 8+5 idag, og bekymret er jeg hver eneste dag.
 
Håper alt går fint med deg, og at lille spiren bare skremmer mor litt! Jeg er 8+5 idag, og bekymret er jeg hver eneste dag.
Lille spiren glemte mor ja :) men hjertet dunket pent <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt å høre! Spiren blir en kløpper på Halloween og aprilsnarer når den vokser opp da skjønner jeg :D
 
Den lille spiren har virkelig skremt mammaen sin de siste dagene <3 men det var godt å se det lille slå:D jeg klarer ikke slippe jubelen 100% løs før fredag. Da skal jeg tilbake å se at alt fortsatt er like bra:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kom det mer blod masse blod og noe som hørtes som en stor klump som falt i toalettet:( da jeg reiste meg og kikket ned var det bare rødt.MØRKE rødt :(
Jeg sitter med de følelsene om at de blodfortynnende tab har frem provosert en abort :( jeg klarer ikke slutte p gråte og vil ikke forlate badet :( jeg kan ikke få meg selv til å fortelle mannen min hva jeg mistenker har skjedd, ikke på bursdafågen hans :(

Det her kan ikke skje. Ikke nå! Ikke etter jeg så hjerte slå i går :( ikke etter jeg endelig begynte å bli kvalm i dag :( ikke en gang til :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp