Sommersalg på Steam!

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Kommer du til å kjøpe noe, og hva? :)

Jeg fikk mail om at Owlboy er på salg til 102 kroner, så burde egentlig slå til. Er bare at jeg har vært litt lite spillfokusert etter at jeg ble gravid. Og egentlig foretrekker jeg spill på konsoll.

header.jpg
 
Oooo, dette må jeg sjekke ut, skjønner jeg. Elsker spill på både data og konsoll. Hvor lenge er det salg?
 
Næh.. virker ikke som om det er noe jeg vil ha etter å ha fått hekta på warframe
 
Jeg får høre om mannen har funnet noe spennende som jeg vil like da.
 
Her er det jeg kjøpte:
Little nightmares
Layers of fear
Stitches
Raft
Caligo
Dreamfall
My time at Portia

De fleste har søsteren min anbefalt mens Dreamfall ble jeg anbefalt av noen her inne. :)
 
Her er det jeg kjøpte:
Little nightmares
Layers of fear
Stitches
Raft
Caligo
Dreamfall
My time at Portia

De fleste har søsteren min anbefalt mens Dreamfall ble jeg anbefalt av noen her inne. :)
Dreamfall-serien er fantastisk. :) Ville spilt The Longest Journey først da, så Dreamfall og så Dreamfall Chapters.
 
Ugh, trodde jeg hadde lagt det til i bundle'en, men neida! Måtte sjekke nå. For ja, vil spille det i riktig rekkefølge :)
Longest Journey er ikke veldig god grafikk lengre, kom jo ut på 90-tallet tror jeg. Så du må være litt tålmodig! Men historien er så bra... :)
 
Longest Journey er ikke veldig god grafikk lengre, kom jo ut på 90-tallet tror jeg. Så du må være litt tålmodig! Men historien er så bra... :)

Går sikkert bra. :) ja, har hørt store lovord om spillet, så ser fram til det. :) Elsker spill med en god historie slik at jeg blir engasjert!
 
Back
Topp