Sommerkroppen 2017

Balder13

Flørter med forumet
Jeg er for øyeblikket 35 uker på vei og venter en liten gutt i juli!
Ønsket mitt for trening etter at han er kommet er å trene "core" og rett og slett bli sunn!
Jeg opererte ryggen i 2008, og selv om jeg aldri har vært overvektig så klarte jeg aldri helt å bygge opp igjen muskulaturen.

Så håpet er å få trent opp kroppen for å minske skade/smerter i rygg og være en aktiv guttemamma!
 
Jeg er for øyeblikket 35 uker på vei og venter en liten gutt i juli!
Ønsket mitt for trening etter at han er kommet er å trene "core" og rett og slett bli sunn!
Jeg opererte ryggen i 2008, og selv om jeg aldri har vært overvektig så klarte jeg aldri helt å bygge opp igjen muskulaturen.

Så håpet er å få trent opp kroppen for å minske skade/smerter i rygg og være en aktiv guttemamma!
Når har du tenkt å begynne treningen? Har du hatt problemer med bekken/rygg i svangerskapet? Jeg fikk en gutt i Juli i fjor, og han er veldig god på å holde meg aktiv nå :)
 
Når har du tenkt å begynne treningen? Har du hatt problemer med bekken/rygg i svangerskapet? Jeg fikk en gutt i Juli i fjor, og han er veldig god på å holde meg aktiv nå :)

Jeg hadde ikke problemer under svangerskapet heldigvis, men jeg tidligere ryggoperert som gjør at øvelser som vanligvis brukes for å trene magen blir vanskelig :-/ men lille gutt er super trenings buddy og elsker når jeg bruker han som vekt! :)
 
Nå er lillegutt snart 6 måneder og vi har kommet inn i en god rutine! Yoga hver morgen (følger yoga with adriene på youtube). Etter mating kl 10 så går vi en tur med hunden og da prøver jeg å gå i minst 45 min! Og etter vi er kommet hjem har jeg en treningsøkt. Varierer hva jeg trener, men bruker som oftest Love Sweat and Fitness sine 5 min treningsvideoer :)
 
Motivasjon:

Jeg og mannen har nå inngått et veddemål. Han la på seg en del i svangerskapet han også, så vi har blitt enige om å ha en liten konkurranse for å holde motivasjonen!
Den som mister flest cm rundt magen til 2 juni, får kjøpe seg noe som han har lyst på. Noe som man egentlig ikke kan justify å kjøpe, men som man har veldig lyst på!

Mannen har valgt nytt eksosanlegg til bilen. Vi trenger det absolutt ikke, men han har sinnsykt lyst på det! MOTIVASJON!

jeg har ikke helt bestemt meg enda. Men tenker på en spa time! En av de skikkelige lange behandlingene!
 
Dag 5 av 30 med yoga og jeg begynner virkelig å kjenne det i armer og rygg! Men jeg skal fullføre!

Mannen har også fått skikkelig konkurranseinnstinkt så nå er det full gjennomgang av all mat og hva vi kan bytte ut med sunnere alternativer. Han har også byttet ut lunsj som han får på jobb med knekkebrød hjemmefra! Tror jeg må 'up my game' hvis jeg skal vinne! Haha.
 
Back
Topp