Sommergave...

Cizza03

Forumet er livet
Gir dere sommergave til deres kjære????

I dag fikk jeg pakken i posten fra Sportmann, med 4 adidas t-shirt og 3 andre ensfargede t-shirt til min kjære....han trengte virkelig noen nye, har lixom ikke fornyet seg siden sist jeg kjøpte til han...dere vet: mannfolk & shopping....
det skjer ikke i denne gården...[:D][:D]
så han ble både glad og overrasket, da vart jeg oxo glad...hi hi hi[8D]

Neste sommer blir det en liten gutt å kjøpe sommergave til oxo, det gleder jeg meg til[:D][:D][:D]

Hm.....neeeei......aldri hørt om sommergave jeg.....
Men nå skal det sies at vi shopper rett som det er, så min kjære har vært ute og frisket opp sommergarderoben.[:)] (Han er faktisk glad i å shoppe......)
Koselig med gaver da!

Chinchilla:
Så heldig du er som har en shopping interesert mann da[:D]

Hilla:
Typisk mannfolk, men han var stolt her om dagen da han hadde vært å shoppet til babyen...hihi

Ja vi trenger lixom ikke en anledning, men synes det er gøyt å overraske hverandre med gaver[8D]

Jeg handler klær til mannen min når jeg synes han trenger noe nytt[:D]

Jeg kjøper gaver til han når jeg føler for det, jeg.. Ellers er han ganske flink til å shoppe selv, så det hender rett som det er at vi er ute på shopping. [:)]

Hilla:
Ja sant[8D] de er skjønne når de kommer så stolt frem og viser fram det de har kjøpt til babyen...hi hi hi
Han bestilte jo manu klær på nettet rett etter at vi fikk vite at det ble gutt...så stolt, men det minste var 3mnd, så er en stund til han får bruke det da...[8D][:D]

Heldig dere som har shopping glade menn...he he[:D]
her har vi 6 årsdag i juni, 2 års bryllupsdag i juli og får baby i august, fin sommer det[8D]
+ sommergave da, hihi[8D]

Nei det har vi aldri kjøpt til hverandre. Jeg kjøper ofte ting (Klær ol) til min samboer og kunne ønsket at han kunne overrasket meg litt oftere med noe småtteri[8D]...Men han er nok ikke sånn så det må jeg leve med[:)].

ORIGINAL: citadel

ORIGINAL: Cizza03

Hilla:
Ja sant[8D] de er skjønne når de kommer så stolt frem og viser fram det de har kjøpt til babyen...hi hi hi
Han bestilte jo manu klær på nettet rett etter at vi fikk vite at det ble gutt...så stolt, men det minste var 3mnd, så er en stund til han får bruke det da...[8D][:D]

Heldig dere som har shopping glade menn...he he[:D]
her har vi 6 årsdag i juni, 2 års bryllupsdag i juli og får baby i august, fin sommer det[8D]
+ sommergave da, hihi[8D]

Haha, det tror jeg hadde blitt for mye for min mann å huske på så kort tid[8D]

hehe[8D] sant....[:D][:D][:D]
her er han da meget romantisk[8D] men på bryllupsdagen så jobber han kveld så den får vi ikke feiret på dagen da....men den skal feires[8D] 

ORIGINAL: Rico82

Nei det har vi aldri kjøpt til hverandre. Jeg kjøper ofte ting (Klær ol) til min samboer og kunne ønsket at han kunne overrasket meg litt oftere med noe småtteri[8D]...Men han er nok ikke sånn så det må jeg leve med[:)].

jeg har oxo holdt på å kjøpt klær og sånn til han, men kuttet det ut og spør først....han er så sær og sikkert bare brukt halvparten av det jeg har kjøpt, viss han har det en gang da.....da gidder jeg ikke azz...[&:]

Charlotte:
Så koselig da=)) ja er gøyt å få og gi oppmerksomheter ellers oxo[8D]

ja ser den[8D] så kjekt at han jobber i sprotsbutikk da, hørtes helt topp ut...he he[8D]
sikkert fint med alle nye tingene deres=))

Back
Topp