Sommerferien :)

PolarZebra

Elsker forumet
Når har dere ferie og hva skal dere for noe? :)

Vi har ferie i uke 29-31 men har ingen planer enda :)
 
vi skal bare ha en uke ferie, pga jobbsituasjonen og økonomien, så blir en uke, uke 25, men sønnen vår skal jo selvfølgelig få sine 3 uker borte fra bhg, og da hjelper besteforeldre oss. når vi først har ferie skal vi til tønsberg, der mannen er fra så blir svigerfamilie og besøke venninner jeg fikk der borte.
 
her går ikke guttungen i bhg enda så han har ferie enda fram til aug hehe men vi har planlagt en mini ferie i midten av juli skal til østlandet vurderer ogsp og ta oss en tur i amandeus dyrepark en dag. ellers blir det og besøke familie lg venner der borte siden jeg er der i fra. har snakket om dyreparken i kristiandsand neste sommer så blir spennede og se hva vi gjør.
 
Storester skal ha 6 uker ferie. skal begynne i ny bhg i august. De 3 første har papsen ferie også. Skal en tur til Oslo å hilse på familie der borte. Så må vi male hus :p De tre siste ukene skal ho være hjemme med meg og minstemann :)
 
Vi skal ha ferie fra uke 31-33. Har ingen reise planer, skal male litt hjemme og slappe av:)
Også skal søstera mi gifta seg andre helga og jeg er forlover, så blir endel opptatt med det:)
Hadde nettopp en uke på Gran Canaria, men det endte med at både gubben og snuppa var syke, så fikk kun to dager på stranda:(
 
Vi skal ha ferie fra uke 30-33. Har ingen store planer. Blir på hytten sikkert noen turer med båt og lavvo kanskje en fornøyelsespark. Også skal vi besøke familie på Klepp og kose oss på borestranden hvis været blir ok :)
Men jeg skal en uke til syden med veslemor før det. Vi reiser i morgen kveld :-D
 
Vi skal 14 dgr til syden i midten av juli, gler oss som bare det
Minsten er ikkje begynt i barnehagen enda, første dagen er 5 august og med verdens største
mammadalt, kan dette bli veldig spennande
 
her går ikke guttungen i bhg enda så han har ferie enda fram til aug hehe men vi har planlagt en mini ferie i midten av juli skal til østlandet vurderer ogsp og ta oss en tur i amandeus dyrepark en dag. ellers blir det og besøke familie lg venner der borte siden jeg er der i fra. har snakket om dyreparken i kristiandsand neste sommer så blir spennede og se hva vi gjør.
Samme her ;) vi skal vell noen dagsturer til Kristiansand dyrepark :) , sikkert en Danmarkstur eller 2 mer enn det har jeg ikke planlakt
 
Jeg tok en uke tidlig ferie uten mannen og reiste til syden med lillegull forrige uke:) Hærlig!
 
Her skal jentene og mannen ha ferie uke 29-30-31-32..
Første del skal huset males,så blir det å kjøre til Sverige,stopp på Vestby nedover,så Himla camping i Sverige,der det blir fun city for barna og ullared for meg:)
På vei hjem har vi stopp på pers hotell på gol:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jeg er for tiden arbeidsledig, så jeg har stort sett fri hele tiden egentlig :p Pappaen har nettopp hatt to uker ferie, der vi har kost oss masse på sjøen, besøkt litt familie, vært på hytta osv.. Nå skal han jobbe 4 uker til, så skal han ha to uker til med ferie :D Da blir det noen noen turer i dyreparken, noen flere turer på sjøen og kanskje en liten tur til på hytta :D
 
Vi skal ha ferie uke 29-32. Vi skal først på mannens jobbhytte noen dager. Tar med oss et vennepar i uka, og i helga skal mannen være alene sammen med noen kompiser fra hans hjemsted.
Resten av ferien skal vi bare være hjemme og gjøre småting. Kanskje vi får brukt hytta til svigers litt. Kommer an på om de kan bruke den selv eller ikke. Vi tar noen dagsturer til litt forskjellige steder. Kanskje vi får til en telttur.

Reiser tar vi ofte utenom ferien. I mai var vi en uke i Danmark, og i mai neste år har vi bestilt en tur til Mallorca 2 uker :)
 
Back
Topp