Sommerferie

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Har dere planer for ferien?
Jeg og mannen elsker å reise. Prøver å reise til utlandet minst en gang i løpet av året, gjerne flere men det har begrenset seg litt etter vi fikk barn.
Blir Spania, Hellas eller Bulgaria på oss i sommer. Ikke helt bestemt oss enda.
 
Ikkje bestemt noe i sommer. Regner med jeg skal jobbe mest mulig. Har bestilt tur til Spania i oktober da:)
 
Vi skal til mine foreldre i nord. Blir ingen utenlandsferie på oss som familie i år, men vi tar stort sett en årlig tur utenlands. Ikke bestemt oss for hvor vi drar neste år enda.
 
Blir en tur til familie i Norge, ellers skal vi kose oss med hjemmeferie i år :)
 
Blir en tur til fjells når vi har muligheten. Skal pusse opp hus i sommer før vi flytter inn i august. Men vi reiser tre uker til Italia om et par uker og starter sommeren litt der :)
 
Vi skal på hytta [emoji3] Har en leilighet i Italia, men reiser ikke dit før MMR-vaksina er tatt. Blir dog en fin høsttur da [emoji4]
 
Her blir det ferie kun på barnas premisser i år. Dvs dagsturer rundt i nærområde (åpen gård, nye lekeplasser, piknikk i skogen, stranda....) og besøke familie. Ingen av ungene er veldig glad i lange bilturer og storebror blir lett overveldet på nye steder med masse mennesker.
 
Nei, blir hjemme i år tror jeg, kanskje noen småturer for å besøke familie rundt om i landet.
 
Vi reiser 1,5 uke til Spania, ellers blir det å besøke familie siden alle bor i forskjellige deler av Norge :) Og litt Oslosommer med festival og slikt.
 
Vi blir hjemme i sommer :)
Har kjøpt hus som vi pusser opp fra topp til tå, så ikke så mye penger å reise for.
Gleder oss også masse til å ha sommerferie hjemme når vi endelig har fått stor hage og veranda :joyful:
 
Ingen store planer. Skal en tur i dyreparken og kanskje en kjærestetur til Køben :) Ellers drar alltid vi hele storfamilien med svigers, begge søskene til mannen og deres partnere og kidsa til Borås, Liseberg eller noe annet gøy i Sverige ila sommeren [emoji4]
I år har jeg ingen ferie, så må ta det i turnusfri-periodene mine. Ellers må jeg være litt på alerten ift at jeg brått må reise hjem til nord når det nærmer seg slutten for stefaren min.
 
Vi kom nettopp hjem fra ei uke på Mallorca[emoji1308] så blir det ei uke i Bulgaria ved skoleslutt[emoji1305]
 
Back
Topp