Sommerferie - oppleve noe

Oktoberjenta

Elsker forumet
Eneste som står i tankene mine er å reise til USA. Der får jeg både shopping og strand og oppleve mye nytt. Det som holder meg og samboeren igjen er at vi har små barn. Går nok selvfølgelig helt fint å få gjort mye selvom vi har små barn. Men er det vits i å bruke så mye penger for å dra dit og ikke få gjort alt vi vil? Burde vi ventet til de blir eldre?

Dere som har reist litt rundt med barn. Anbefal gjerne noe annet bra eller fortell om turen deres til USA.
 
Vi har ikke kommet så langt enda, men tenker at USA-tur er kanskje litt dyr - kommer an på barnets/barnas alder.

Mannen og jeg har snakket litt om dette allerede. Sånn som vi tenker så vil vi heller ta med barnet til USA når det er rundt 10 år. Og kanskje oppleve Europa før det. Mye man kan se her også.
Men kan hende vi forandrer mening når babyen er litt eldre og mor veldig gjerne vil på shopping...
 
Det første jeg tenker er at USA ikke hadde vært min første pri akkurat nå [emoji13]

Men ellers har jeg ikke noe å bidra med siden jeg ikke har gjort det. For det har vi rett og slett ikke orket å gjøre, når de er små...
 
Vi har ikke kommet så langt enda, men tenker at USA-tur er kanskje litt dyr - kommer an på barnets/barnas alder.

Mannen og jeg har snakket litt om dette allerede. Sånn som vi tenker så vil vi heller ta med barnet til USA når det er rundt 10 år. Og kanskje oppleve Europa før det. Mye man kan se her også.
Men kan hende vi forandrer mening når babyen er litt eldre og mor veldig gjerne vil på shopping...
Ja, jeg hadde egentlig lagt tankene til side om USA tur til når de blir eldre. For da kan vi bruke disse årene på å spare masse til det. Meeen, det er jo det eneste som frister å bruke penger på når vi først skal bruke penger :p helt enig at det er mye i Europa å oppleve også, men de stedene jeg vil er også dyre. Haha

Det første jeg tenker er at USA ikke hadde vært min første pri akkurat nå [emoji13]

Men ellers har jeg ikke noe å bidra med siden jeg ikke har gjort det. For det har vi rett og slett ikke orket å gjøre, når de er små...
Hehe det skjønner jeg godt. Er litt usikker på om vi orker det heller. Men har sååå lyst. Vet ikke hva annet vi kan gjøre. Vil sikre sol. Og vil ha strand og bra shopping.
 
Kan for eksempel reise til Pisa? Veldig fin by for både familier og for bare par.

Er mye å se i Roma også. Jeg er litt Italia-frelst...

Ellers har du Portugal - velg steder hvor det ikke er så mange turister som reiser. Da blir ikke oppholdet så dyrt. Vi var i en fin kystby for mange år siden.

Mange fine steder i Spania også:)
 
Kan for eksempel reise til Pisa? Veldig fin by for både familier og for bare par.

Er mye å se i Roma også. Jeg er litt Italia-frelst...

Ellers har du Portugal - velg steder hvor det ikke er så mange turister som reiser. Da blir ikke oppholdet så dyrt. Vi var i en fin kystby for mange år siden.

Mange fine steder i Spania også:)

Takk for tips. Skal se mer på Italia og Portugal. Vi har begge tenkt på det også, så kanskje jeg må undersøke litt
 
Back
Topp