Sommerferie 2018

Jeg har begynt å tenke for må spare opp til hva enn vi finner ut at vi skal gjøre.
Har ei lita liste over ting jeg tenker vi kan gjøre, og får da velge en av dem [emoji4]
 
Akvariet i Bergen.
Dyreparken i Kristiansand
Kattegatt sentret i Danmark
Noas ark i Sverige

Må sjekke pris på inngang og overnatting [emoji4]
 
Litt! Var på Hunderfossen i sommer, og fikk nå en bompengeregning på.. hehe... vel, det er tre nuller bak! Så jeg kommer til å være obs på bompenger asså, det er fort flere tusen kroner ekstra i utgifter. Særlig opp mot Gudbrandsdalen. Det tenkte ikke jeg på engang, jeg, da vi bestilte.

Men kunne faktisk tenkt meg til Løveparken i Danmark, eller Legoland. Mulig vi svinger innom Kristiansand en tur midt i juli om det løser seg sånn at vi kan det, for å oppleve dyreparken imens ting faktisk er åpent der :) Drar man medio august er jo alt stengt.
 
Planen er å reise til Frankrike; men veldig usikkert hvor lenge og hvordan det fordeles.

Oppholdet i seg selv er tilnærmet gratis, da det enten er hos foreldrene mine eller tanten min. Men må nok leie bil for å kunne ha to bilseter der, og så et det kattepensjonat i tillegg.. de to utgiftene alene tar jo opp halve budsjettet
 
Ja[emoji4]har lyst til Danmark så vi vurderer feriehus der med vennepar[emoji4]
 
Back
Topp