Sommer og sol

Hva har dere på deres baby om sommeren?[emoji295]️

Nå er det kun bleie, som regel.

Når vi drar ut; kortermet body, gjerne med tynne stropper til skuldrene. Lette og ledige klær + solhatt.
 
Bomullsbody eller UVdrakt. Solhat på hode.
 
Tenker du at man kan bruke sommerull dressene fra lillelam? Eller blir det for varmt?
De har jeg ikke sett, så det kan jeg ikke si noe om.

Men husk at alle barn er forskjellige. Det som mitt barn trives med er ikke sikkert passer for ditt barn, og omvendt ;)
Viktigste er at barnet har det bra og ikke blir for varmt. Mye luft og drikke. Unngå direkte sol på babykropper ;)
 
Hjemme er det kun bleie, skal vi ut har hun solhatt og en luftig sommerkjole, evt bleie og t-skjorte. Hun er varmblodig av seg og er svett i håret konstant.
 
Har kjøpt Aeromoove til vogn og bilstol, dette fordi hun blir svett selv i bare bleien. Anbefales!
 
På de aller, aller varmeste dagene blir det som regel bare bleie. Ellers ser jeg det an litt, noen ganger har jeg en tynn body eller kjole uten ermer på.
 
Kortermet body, kjole eller UV drakt og solkrem :)
 
Vi har brukt kort ermet body i varmen når vi ute og triller. Hun har alltid en solhatt på hodet. Så bruker vi aeromoov i både vogn og bilsete. Hu har på verste varmen kun hatt bleie og sånn
 
Nå har jeg ikke baby, men toåring :) Han bruker gjerne caps, kortermet body/t-skjorte og shorts når det er veldig varmt ute :)
 
Er vi ute og det er sterk sol så bruker han som regel tynn bukse og tynn langermet, for å beskytte litt mot solen. Er vi inne så bruker han bare bleie. Har vi tilgang til skygge så går han i shorts og kortermet. 11 mnd gammel
 
Back
Topp