Sole baksiden

Froggc86

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Noen som har noen tips til å sole baksiden av kroppen [emoji85][emoji23] ligge på magen er helt uaktuelt akkurat nå.... stå er vondt for bekkene mitt i lengden.

Hvordan gjør dere det?

Hittils er jeg veldig blek bak og solbrun foran[emoji4]
 
Følger denne!! Jeg er brun foran og helt hvit bak[emoji23][emoji23] ser virkelig ikke bra ut!![emoji23][emoji23]
 
Ligge på magen med badering/bbhugme eller noe lignende under magen? Evt ligge på siden og vri det du ligger på sånn at solen kommer på riktig side?[emoji28]
 
Ligge på magen med badering/bbhugme eller noe lignende under magen? Evt ligge på siden og vri det du ligger på sånn at solen kommer på riktig side?[emoji28]

Tenkt tanken på å legge noe under der men det burde være ganske behagelig for at det skal hå ann å ligge sånn i lengden[emoji85]
Er i Spania nå så bbhugme ble igjen hjemme. Men kanskje teste ut den på siden ;)
 
Følger denne!! Jeg er brun foran og helt hvit bak[emoji23][emoji23] ser virkelig ikke bra ut!![emoji23][emoji23]

Godt det ikke bare er meg [emoji23]
 
Hehe, snekkerne har samme problem bare motsatt.. [emoji23] De blir veldig brune på ryggen og kritt hvite på brystet... [emoji23]
 
Samme problemet her [emoji23] Føler meg så brun og fresh når jeg ser meg i speilet, men så snur jeg meg og ser bare bleik og feit ut [emoji23][emoji85] ryggen er litt brun, men bakside av lår og legger er bare kritthvit [emoji23]
 
Samme problem her! Funket ok å ligge på siden, men da må man jo passe på å alternere hvilken side man ligger på :D
 
Hehe, snekkerne har samme problem bare motsatt.. [emoji23] De blir veldig brune på ryggen og kritt hvite på brystet... [emoji23]

Her er det baksiden av beina som er problemet[emoji85]
 
Samme problemet her [emoji23] Føler meg så brun og fresh når jeg ser meg i speilet, men så snur jeg meg og ser bare bleik og feit ut [emoji23][emoji85] ryggen er litt brun, men bakside av lår og legger er bare kritthvit [emoji23]

Samme problemet her [emoji28]
Ryggen er nullstress for da kan jeg hvertfall sitte på en solseng o.l mot solen, men er beina
da som skaper problemer‍♀️[emoji38]
 
Samme problem her! Funket ok å ligge på siden, men da må man jo passe på å alternere hvilken side man ligger på :D

Jeg må nok dandere litt også for er ikke spesielt flatterende med de enorme greiene som har vokst seg dobbelt så stort foran der (les: pupper)

Men jeg får gjøre ett forsøk [emoji28][emoji1316]
 
Jeg dro på stranda og gravde en stor grop til magen [emoji28]

Pga bekkenet så vet jeg ikke om det lar seg gjøre å ligge flatt [emoji85] får evt prøve med ett par puter under der med rumpa i været men ser vel ikke spesielt flatterende ut [emoji23][emoji23]
 
Jeg er også hvit bak :p men, men er ikke så farlig! Ligger litt på magen i badering i sjøen på hytta.
 
Tenkt tanken på å legge noe under der men det burde være ganske behagelig for at det skal hå ann å ligge sånn i lengden[emoji85]
Er i Spania nå så bbhugme ble igjen hjemme. Men kanskje teste ut den på siden ;)

Lykke til[emoji28] Forstår utfordringen[emoji38]
 
Så noen som tok en billig stoff solseng som de klipte hull i for plass til magen;)
 
Samme her! Fikk da masse farge bak i går da jeg satt mye med ryggen til sola. Men kun øverst på ryggen :p Samme får det være i år :)
 
Back
Topp