Solbriller

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har kjøpt solbriller de er fornøyde med, til disse små?

Ser det er endel på nett, men synes alle ser så store ut?
De fleste er jo 0-12 mnd å det tenker jeg høres ut som et stort sprang i størrelse :p

Vil ha noen som sitter godt (men ikke for stramt), og som ikke dekker halve ansiktet.
Skader ikke om de er litt fine/søte i tillegg da [emoji6]
 
Jeg kjøpte nettopp disse til lille i str. 0-12 mnd. Litt store ennå (er 39 cm rundt hodet), men tenker de blir å passe fint til sommeren :) Foreløpig sover hun jo mest i vogna, godt skjermet fra sola, så trenger de bare en sjelden gang når hun sitter i bæreselen.
 
Takk! Disse har jeg sett på. Da tar jeg sjansen på å bestille dem. Trenger de jo ikke så mye nå- men greit å ha i bakhånd om hun våkner på tur og vil ut av vogna og sånt [emoji4][emoji4] å så til sommeren selvfølgelig, da kan de jo sitte i sportsdelen til vogna [emoji4]
Samme tenkte jeg, så jeg har de bare liggende i stellesekken :) Virker ut som man kan justere den silikonstroppen bak til en viss grad også, alt etter hvor lang inn på stengene man fester den. De er som sagt litt store til min lille ennå, men jeg har bare prøvd de inne uten lue. Godt mulig de passer perfekt dersom jeg har en litt tykkere lue på henne :)
 
Back
Topp