solarium

PlasticApple©

Forumet er livet
er det uheldig å ta solarium når du er gravid?
 
De sier du kan og at det ikke er farlig. Jeg selv har ikke gjort det kan bare tenke meg at det blir litt ubehagelig med varmen. [;)]
 
Jeg tok solarium når jeg ventet nr 1 og det ble for varmt for meg....
 
jeg tar masse sol jeg...jordmor sier det ikke gjør noe...men man kan bli fortere solbrent når man er gravid så bare ta mindre minutter enn det du er vant til...og blir det for varmt kan du jo dekke til magen med et hånkle...går helt sikkert fint...så deili med litt sol i disse kalde, våte vinterdager...[:)]
 
Husk på at dere kan og få pingmentflekker. Det sa legen til meg når vi skulle til Tyrkia og det var det samme med solarium [;)]
 
Jeg har lest at det er ufarlig med solarium, så lenge det ikke blir for varmt for barnet inne i magen. Men huden til gravide kvinner forandrer seg visst, og sol og solarium kan derfor gi stygge pigmentflekker som ikke går bort igjen.
 
jeg tar solarium ca en gang i uken.
DEILIG!! -synes jeg. [:D]
Ligge ikke mer enn ca 20 min, og det er ikke noe problem med varme. brun og blid har gode vifter.
Jeg trenger litt lys og varme på denne tiden av året. Så er det jo litt "lekrere" å være litt solbrun da!! [;)]
 
Jeg har lest en plass at en ikke bør ta sol helt i begynnelsen av svangerskapet.... Men vet ikke om det stemmer altså..[8|]
 
Back
Topp