Sol<3 prøver på nr. 2

Så kjedelig at den dumme tanta kom, men krysser fingrene for neste pp[emoji173]️

Skjønner at det både er fint og kjøpt å høre om graviditetene til venninne dine. Det er sårt når en selv ønsker så mye også. Men du skal se det er din tur snart også[emoji2]

Takk
emoji173.png


Skammer meg litt over å bli trist, for det er jo gode nyheter. Jeg og vennene min er jo i en alder der det er vanlig å få barn. Kjenner det hadde vært så koselig å gå gravid sammen med dem. Forrige gang var jeg 22 år, student og den første i gjengen som fikk barn. Kjente litt på ensomheten i permisjonstiden den gang.
 
Det forstår jeg godt :/

Jeg har faktisk ingen nære venninner som ønsker barn nå, så kommer sikkert til å bli litt ensomt for meg også, slik det var for deg sust. Den nermeste venninen min bor på andre kanten av landet og studerer og de som enda bor her er singel, så ikke akkkuart kommet dit at de er "verpesyke" enda. Men jaja det går nok fint[emoji4]
 
Det forstår jeg godt :/

Jeg har faktisk ingen nære venninner som ønsker barn nå, så kommer sikkert til å bli litt ensomt for meg også, slik det var for deg sust. Den nermeste venninen min bor på andre kanten av landet og studerer og de som enda bor her er singel, så ikke akkkuart kommet dit at de er "verpesyke" enda. Men jaja det går nok fint[emoji4]

Hørtes nesten ut som min venne gjeng. Det går nok helt fint :)
Det kommer jo masse an på hvordan babyen din er og hva vennene dine vet om dem. Er ikke alle som vet hvor mye tid og arbeid det kan være i starten. De kommer nok etter om noen år når de har fått seg kjærester og etablert seg :)
 
Jeg har prøvd meg på temping! Hadde et termometer liggende fra forrige gang vi prøvde, men rakk ikke å få tatt det i bruk den gang.
Så nå har jeg tatt det frem, det beste er at appen jeg bruker, Clue, kan registrere tempingen. Har i tillegg lastet ned Fertility Friend, men jeg synes den virket mer rotete enn Clue.
 
standalone


Sånn ser Clue sin graf ut. De røde dagene er mensen og de blå er de mest fruktbare dagene.
 
Tok også en eggløsningstest i dag på ettermiddagen. Den ser nesten positiv ut.

standalone
 
Her blir det vist en prøve pause :( Mannen fikk forlengelse og er ikke hjemme før i slutten av september.
Kjedelig, men gleder meg til han kommer hjem. Hvem vet kanskje vi får et julibarn
 
Her blir det vist en prøve pause :( Mannen fikk forlengelse og er ikke hjemme før i slutten av september.
Kjedelig, men gleder meg til han kommer hjem. Hvem vet kanskje vi får et julibarn

Huffda, så kjedelig med en ufrivillig pause.. Men krysser fingrene for julibarn da[emoji1360]
 
11 dager til han er endelig hjemme igjen. Han får ikke være lengre borte fra oss :Heartred
Hadde i utgangspunktet ikke trudd at det skulle være noe sjanser denne syklusen, men håpet vokser. I følge appen min skal jeg ha eggløsning samme dag som han kommer hjem. Har bestilt meg cb digitale eggløsningstester, Nå gleder jeg meg sikkelig!
Får sommerfugler i magen bare med tanken på å se han igjen.

Det er så deilig og endelig klare å se fremover :Heartred
 
4 dager igjen! :D

Tok første eggløsningstest i dag, den var som håpet negativ. Håper eggløsninger ikke kommer før til helga, da har vi kanskje en sjanse denne måten.
 
Han er endelig hjemme og el testen viser postitivt! Fikk det første smilet på cd 18. Har vanligvis en syklus på mellom 26 og 29 dager så ble veldig overrasket over hvor sen el var denne måneden. Hadde jo håpet på akkurat det! :D
 
Hvordan går det med deg? :cat:
Har også vært gjennom exu og mange av de tingene du beskriver med å plutselig komme på hvor langt på vei jeg skulle vært og andre som er gravide. Jeg går rett i kjelleren når andre forteller om graviditeter, og jeg føler meg like slem for det hver gang :bag:
Jeg trodde først det var vanlig å få svar på hvorfor man hadde exu, men har i ettertid fått inntrykk av at svært få får vite det.
Når er mannen hjemme igjen?
 
Hvordan går det med deg? :cat:
Har også vært gjennom exu og mange av de tingene du beskriver med å plutselig komme på hvor langt på vei jeg skulle vært og andre som er gravide. Jeg går rett i kjelleren når andre forteller om graviditeter, og jeg føler meg like slem for det hver gang :bag:
Jeg trodde først det var vanlig å få svar på hvorfor man hadde exu, men har i ettertid fått inntrykk av at svært få får vite det.
Når er mannen hjemme igjen?

Hei!

Beklage veldig sent svar har ikke følt for å være så mye på forumet for tiden. Hvis jeg er innom henger jeg som regel kun på skjult.
Han er kommet hjem! :Heartred Vente tiden var brutal, men vi er nå inne i 3 pp etter han kom hjem. Har ikm om et par dager.

For å være ærlig går dagene litt opp og ned, men prøver å være positiv. Er 11 dpo i dag og puppene er super rare og vonde. Vet ikke hva det skal bety! Trur jeg begynner å innbille meg ting.

Så kjedelig at du også har vært gjennom en exu. Har også fått inntrykk av at få får et svar på hvorfor det skjedde.
Det er så ekkel å ikke vite grunnen, man står igjen med så mange spørsmål. Det værste er frykten for at det skal skje igjen. Vet ikke om jeg hadde takle å gå igjennom det samme en gang til.
 
Back
Topp