snurring på husken

Lykkeliten

Glad i forumet
barna her elsker å snurre på husken. jeg synes dette er så skummelt så sier nei. De hører lite etter der, neste gang er det påan igjen.

sier dere nei eller lar dere uhellet skje å ta konsekvensen etter det?

kommer nok ikke til å slutte å si nei. bare intrå høre om jeg er så strengsom barna synes. :)
 
De får snurre og ser ikke helt risikoen med det. Er vel farligere å gå opp stigen til sklia. :p
Jeg opplevde en gang på jobb at et barn knakk 2 fingrer på husken for de kom i klem så jeg ser på det som litt mer farlig enn å klatre på en stige som ofte er matte under.
men som du sier, alt kan jo være farlig, alle kan jo være uheldig. kan være det er den episoden som henger litt igjen.

husker jo selv hvor glad jeg var å snurre..
 
Jeg opplevde en gang på jobb at et barn knakk 2 fingrer på husken for de kom i klem så jeg ser på det som litt mer farlig enn å klatre på en stige som ofte er matte under.
men som du sier, alt kan jo være farlig, alle kan jo være uheldig. kan være det er den episoden som henger litt igjen.

husker jo selv hvor glad jeg var å snurre..

Det har jeg aldri opplevd. Har opplevd mer at barn faller fra stoler, snubler i trappa, klemstrer seg i døra, faller på sykkel... Det meste kan skade en. Det mest dramatiske som skjedde med meg på dissen da jeg var liten var at håret viklet seg inn så pappa måtte klippe meg løs :p Men snurre er jo kjempegøy og jeg nekter ikke barna mine det. :)
 
Får ikke lov men det er mer for at huska kan bli ødelagt enn at det er farlig
 
Jeg opplevde en gang på jobb at et barn knakk 2 fingrer på husken for de kom i klem så jeg ser på det som litt mer farlig enn å klatre på en stige som ofte er matte under.
men som du sier, alt kan jo være farlig, alle kan jo være uheldig. kan være det er den episoden som henger litt igjen.

husker jo selv hvor glad jeg var å snurre..
Min gutt lekte på puterommet i bhg, hoppet ned fra en pute, på mykt underlag. Han knakk foten ;) Så ja, alt kan være farlig uansett hvor mykt det er :)
 
Min er bare to år og gjør det ikke enda, men han blir nok å få lov. Er jo såå gøøy husker jeg selv!

Lek med en viss risiko er jo superviktig! Min toåring får klatre og prøve seg selv mye, men ikke derfor han kan faktisk skade seg (drukne, kvelning, alvorlig hodeskade). Småskader og blåmerker derimot, det hører med :)
 
Det har jeg aldri opplevd. Har opplevd mer at barn faller fra stoler, snubler i trappa, klemstrer seg i døra, faller på sykkel... Det meste kan skade en. Det mest dramatiske som skjedde med meg på dissen da jeg var liten var at håret viklet seg inn så pappa måtte klippe meg løs :p Men snurre er jo kjempegøy og jeg nekter ikke barna mine det. :)
Det samme skjedde med meg:p
 
Min gutt lekte på puterommet i bhg, hoppet ned fra en pute, på mykt underlag. Han knakk foten ;) Så ja, alt kan være farlig uansett hvor mykt det er :)

Her brakk en gutt kragebeinet på pusterommet :p Kan ikke stenge av pga en enkelt hendelse med flere år uten ulykker. :p
 
Ikke bra å si nei og ungen ignorerer det da, gjør man det mye lærer de seg at man kan ignorere deg.

Det sagt, snurring på huske er sjeldent farlig, vått gress feks står nok for langt flere skader. Men man forbyr ikke det.
 
Ikke opplevd det her enda, men kommer nok ikke til å si nei. Ser det ikke som mer farlig enn å stå på dekkhuske f.eks,som er populært her, og jeg forbyr ikke det heller.
Mye som ser skummelt ut, men alt må læres.
Hun får ikke lov å låne trampolina til naboen da (selv om de har sagt det er greit) siden det ikke er nett på den..
 
Back
Topp