Sniker meg​ veldig forsiktig inn igjen...

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Da sniker jeg meg forsiktig inn igjen [emoji55]

Men startet først på gruppen skjul før jeg tok sjansen med å komme inn hit [emoji20]
Det har vært en tung tid for meg siden jeg gikk ut herifra natt til 18 mai. Det er ikke så veldig lett å fortelle om det, men jeg har bare noen dager som er så tunge, som gjør at jeg trekker meg ut av alt som finnes av kontakt. Jeg er til stede men ingen får kontakt med meg. Heldigvis er jeg flink til å se tegnene, som gjør at jeg kan trekke meg ut forsiktig. Dette kan samt skje mot min egen mann og mot mitt barn, men det er ikke noe jeg er stolt av [emoji20]

For å forklare litt mer så vil det se ut som at jeg jobber, men jobber på autopilot, kroppen fungere men hodet gjør ikke.
Da er det lett for meg å havne i et veldig mørkt sted der tunge tanker skjer, depresjon, selvskading. Rett og slett faenskapet skjer!!

Men nå går det mye bedre, er ikke helt ut av det mørke plassen enda men jeg stiger opp i stigen. Jeg må bare ta en dag om gangen og nå har jeg kommet til den dagen der jeg klarer og komme inn hit litt. Så får vi se om jeg kommer inn igjen for fullt eller at jeg må ta en pause igjen. Vi får se [emoji52]

Men tusen takk for at jeg får mulighet til å dele dette. Det er ikke alle som forstår hvordan jeg har det, dem klarer ikke å se på meg at det er noe med meg. Men det er jo fordi at kroppen fungerer men det er inni hodet det skjer.
 
Så tøff du er som deler, det er nok ikke lett [emoji173]️ skal ikke si at jeg på noen måte forstår hvordan det må være, men håper bedringen fortsetter og du kommer inn igjen for fullt. Ta vare på hverandre [emoji259]
 
Så tøff du er som deler, det er nok ikke lett [emoji173]️ skal ikke si at jeg på noen måte forstår hvordan det må være, men håper bedringen fortsetter og du kommer inn igjen for fullt. Ta vare på hverandre [emoji259]
Tusen takk [emoji173] jeg tar en dag om gangen nå. Musikk hjelper meg masse nå for tiden. Er totalt avhengig av en sang. Hanging on av active child [emoji4] må bare ha den på hele tiden, men må lese teksten for å forstå den skikkelig [emoji4]
 
Da sniker jeg meg forsiktig inn igjen [emoji55]

Men startet først på gruppen skjul før jeg tok sjansen med å komme inn hit [emoji20]
Det har vært en tung tid for meg siden jeg gikk ut herifra natt til 18 mai. Det er ikke så veldig lett å fortelle om det, men jeg har bare noen dager som er så tunge, som gjør at jeg trekker meg ut av alt som finnes av kontakt. Jeg er til stede men ingen får kontakt med meg. Heldigvis er jeg flink til å se tegnene, som gjør at jeg kan trekke meg ut forsiktig. Dette kan samt skje mot min egen mann og mot mitt barn, men det er ikke noe jeg er stolt av [emoji20]

For å forklare litt mer så vil det se ut som at jeg jobber, men jobber på autopilot, kroppen fungere men hodet gjør ikke.
Da er det lett for meg å havne i et veldig mørkt sted der tunge tanker skjer, depresjon, selvskading. Rett og slett faenskapet skjer!!

Men nå går det mye bedre, er ikke helt ut av det mørke plassen enda men jeg stiger opp i stigen. Jeg må bare ta en dag om gangen og nå har jeg kommet til den dagen der jeg klarer og komme inn hit litt. Så får vi se om jeg kommer inn igjen for fullt eller at jeg må ta en pause igjen. Vi får se [emoji52]

Men tusen takk for at jeg får mulighet til å dele dette. Det er ikke alle som forstår hvordan jeg har det, dem klarer ikke å se på meg at det er noe med meg. Men det er jo fordi at kroppen fungerer men det er inni hodet det skjer.
Du er tøff som deler dette! Sender deg masse varme tanker om en lys fremtid! Ta vare på hverandre :Heartpink
 
Så koselig å se deg her igjen [emoji3][emoji173] nå håper jeg at du tar godt vare på deg selv og at du får så god tid du trenger! Vi er alle glad i alle her [emoji173][emoji173] klem
 
Hyggelig å se deg igjen, bare ta den tiden du trenger og kom tilbake så mye som du makter på. :) Sender deg en god klem. :Heartred
 
Stå på! Det er alltid lys i enden av tunnelen ❤️
 
Tøft av deg å dele. Stå på!

Så koselig å se deg her igjen [emoji3][emoji173] nå håper jeg at du tar godt vare på deg selv og at du får så god tid du trenger! Vi er alle glad i alle her [emoji173][emoji173] klem

Hyggelig å se deg igjen, bare ta den tiden du trenger og kom tilbake så mye som du makter på. :) Sender deg en god klem. [emoji813]red

Ta vare på seg selv [emoji173]

Stå på! Det er alltid lys i enden av tunnelen [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk for alle gode ord [emoji173] det varmer godt.
Jeg tar en dag om gangen og håper at det vil bli bedre snart.
 
Tøft av deg å dele! Setter pris på at du er brutalt ærlig! Sender en klem[emoji176]
 
All ære til deg som tør å fortelle om kampene dine. Det står det respekt av. Gode tanker og klem til deg. [emoji178]
 
Sender deg i første omgang en stor klem, for å vise at jeg bryr meg. Skriver mer til deg senere, for jeg tenker på deg. ❤️
 
Hei, dagen min i dag har faktisk gått mye bedre enn forventet [emoji173] har vært på jobb og har arbeidshelg [emoji20] men heldigvis har jeg verdens beste kollegaer på jobb. [emoji7] De vet ingenting men likevel hjelper de meg bare ved å være seg selv [emoji4] men sliter med å få sove om natten, blir ofte liggende å tenke så prøver gjøre andre ting, som YouTube, men da blir jeg sittende fast der. Så går på underskudd av søvn, som egentlig kan være katastrofalt [emoji85] men henger der.. får sove ut på søndagen siden jeg skal på senvakt så håper jeg tar inn noe søvn
Men tusen takk for at du/dere tenker på meg, dere aner ikke hvor godt det gjør mot meg [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp