Sniker fra januar 2019 med ett spørsmål.

Cambi86

Flørter med forumet
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]
 
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]

Hei. Jeg er gravid med nr to, og frem til uke 6-7 hadde jeg ingen symptomer denne gangen. Sist hadde jeg så sykt ømme pupper, så jeg ble så overrasket over at jeg ikke har hatt det nå. Har fremdeles ikke hatt noe veldig ømme pupper, men brystvortene har blitt ømme de siste 5 siste ukene.

Dersom du føler at noe er galt, dra til lege å få målt HCG. Det er det eneste du får gjort nå for å sjekke om ting er i orden uansett.

Masse lykke til videre! ☺️
 
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]

Jeg hadde lite/ingen symptomer.. jeg hadde litt ømmebryster som kom og gikk uten at jeg følte det var veldig plagsomt eller at det var graviditets relatert. Jeg er førstegangs da, så kan bare svare for hvordan jeg har opplevd dette. Alt sto bra til med lille på OuL [emoji173]️
Jeg kan jo tipse/anbefale deg å evt dra på TUL for å få roet deg litt, for det er jo heller ikke bra for fosteret at du stresser mye over dette
 
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]
Nå har jeg slitt med ekstrem kvalme i alle mine tre svangerskap, men sett bort fra det så hadde jeg f.eks ikke antydning til ømme pupper i de to første svangerskapene så man må ikke ha det ihvertfall [emoji846] Jeg fikk ordnet meg tul i uke 7, fikk time dagen etter jeg bestilte og ble veldig beroliget av det, så det kan absolutt anbefales!
 
Jeg hart ikke vært særlig kvalm eller hatt noen særlige symptomer på graviditet utenom ømme bryster. Var litt trøttere enn vanlig, men det kan også komme av mørketiden (første trimester var i januar-februar) og den påkjenningen det er å være gravid (mye tanker, glede og bekymringer). Var også veldig nervøs siden jeg hadde så få symptomer, men alt vel på ultralyd :) Har også hørt om flere som har lite symptomer, så det er nok ikke unormalt det heller. Lykke til!
 
Jeg hadde ikke noe særlig med symptomer før kvalmen slo til i uke 8-9 ca og ødela helt. Var kanskje litt trøtt, men det var mørketid og ikke uvanlig.
Ville tatt en tul hvis du er urolig, og heller kose deg om du slipper symptomer dette svangerskapet, kanskje du har fått din dose i de 4 andre? De sier jo at ingen svangerskap er like:)
 
Det er normalt å ikke ha noen spesielle symptomer altså, spesielt omkring 8-10 uker.
Når du har kommet så langt har det ingen hensikt å måle hcg som noen andre tipset om. Etter 6+0 er UL sikrest ift å se om alt er som det skal.
Lykke til
 
Tusen takk for svar alle sammen[emoji173] kjenner at det hjalp å høre at det er flere som har det på samme måte[emoji5] blir jo så fryktelig bekymret, for ønsker så gjerne at dette skal gå bra[emoji173] jeg har opplevd 3 MA tidligere + ett svangerskap som festet seg i egglederen (som gjorde at jeg måtte hasteopereres og de fjernet den ene egglederen), så derfor blir jeg ekstra nervøs når det ikke er likt som de fullgåtte svangerskapene[emoji57] ser flere har skrevet at jeg kan ta en tidlig ultralyd, og jeg har fått henvisning fra legen min forrige mandag til TUL, men vet ikke om det blir denne uken, eller neste, eller uken etter der igjen, så nå har jeg sjekket opp, å de har ledig på privatklinikken på torsdag[emoji106] kjenner jeg trenger å få en bekreftelse [emoji2][emoji106]
 
Lykke til på UL!
 
Tusen takk for svar alle sammen[emoji173] kjenner at det hjalp å høre at det er flere som har det på samme måte[emoji5] blir jo så fryktelig bekymret, for ønsker så gjerne at dette skal gå bra[emoji173] jeg har opplevd 3 MA tidligere + ett svangerskap som festet seg i egglederen (som gjorde at jeg måtte hasteopereres og de fjernet den ene egglederen), så derfor blir jeg ekstra nervøs når det ikke er likt som de fullgåtte svangerskapene[emoji57] ser flere har skrevet at jeg kan ta en tidlig ultralyd, og jeg har fått henvisning fra legen min forrige mandag til TUL, men vet ikke om det blir denne uken, eller neste, eller uken etter der igjen, så nå har jeg sjekket opp, å de har ledig på privatklinikken på torsdag[emoji106] kjenner jeg trenger å få en bekreftelse [emoji2][emoji106]
Tenker det er verdt pengene når man er såpass bekymret altså, masse lykke til! [emoji5]
 
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]


Vært så si symptomfri fram til uke 13/14 og spydd som en gris fra da og fram til tett på termin.
 
Dette er mitt tredje svangerskap, denne gangen har jeg lagt dårlig i nesten 2 mnd. Men de 2 første svangerskapene hadde jeg så og si ingen symptomer, så jeg skjønner godt hva du mener. Men jeg fikk da 2 friske og fine barn :)
 
Back
Topp