Sniker dere på andre termingrupper?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Det gjør jeg! Er så gøy å se f eks på januar- og februargruppa nå som det begynner å komme så mange små nurk [emoji7] Særlig gøy å lese fødetrådene, synes jeg..

Kjenner at det nærmer seg våres tur snart! [emoji179]
 
Sniker litt på februargruppa jeg også [emoji4] Synes jo det er litt moro å følge med på de som er så nærme. Og om det mot formodning blir litt før tiden så blir det februar her også... [emoji85]
 
Gjer det samme. [emoji178] Kjempekoselig og spennande!
Sniker i dei nyeste gruppene og. No er det til og med åpnet Oktober!
 
Nei det har jeg glemt. Takk for tips:happy::happy::happy:
 
Nei det ser jeg ikke poenget med.
 
Sett litt på februar siden man kan jo ende med februar baby:p går litt mer opp at det snart er oss som er gruppen for termin tid når man ser fødetråder!!
 
Det er veldig lov :) Har dere også utforsket våre andre forum under familieliv? Eller akutelle tema som for eksempel matforumet? :)
 
Sniker av og til på de nyeste for å sjekke hvem som har havna der. Brukte jo 9 mnd i prøverforumet så gøy å se :)
 
Jeg sniker, hovedsaklig på de termingruppene som er nærest mars. Det er rett og slett for å suge til meg kunnskap om ting som ingen spør om i denne gruppen. Er jo like aktuelt å lese om andres erfaringer med brystpumper om det nå er i aprilgruppen eller februargruppen. Jeg har ikke så stor interesse av de rent sosiale trådene i andre grupper, men de som går på ting jeg kan lære noe av, har jeg null kvaler med å snike i.
 
Jeg sniker, hovedsaklig på de termingruppene som er nærest mars. Det er rett og slett for å suge til meg kunnskap om ting som ingen spør om i denne gruppen. Er jo like aktuelt å lese om andres erfaringer med brystpumper om det nå er i aprilgruppen eller februargruppen. Jeg har ikke så stor interesse av de rent sosiale trådene i andre grupper, men de som går på ting jeg kan lære noe av, har jeg null kvaler med å snike i.

Helt enig [emoji4]
 
Nei det ser jeg ikke poenget med.

[emoji23] Jeg synes bare det er stas å se det som står så nærme for oss også.. Og gøy å se de nyeste termingruppene for å tenke tilbake på hvor mye av svangerskapet vi har lagt bak oss også. Er jo ikke stengte forum, så hvem som helst kan jo inn og se [emoji28]
 
Back
Topp