Sneket inne på januar:)

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Åhh, nå har jeg sneket litt inne på januar forumet:)[emoji173] Jeg har bestemt meg for at denne pp'en er gangen det klaffer:) Jeg SKAL ha en positiv test om noen uker[emoji23] Spiller ingen rolle at gubben er mannesjuk[emoji23] Blir humping annenhver dag denne uka uansett[emoji23]
 
Åhh, nå har jeg sneket litt inne på januar forumet:)[emoji173] Jeg har bestemt meg for at denne pp'en er gangen det klaffer:) Jeg SKAL ha en positiv test om noen uker[emoji23] Spiller ingen rolle at gubben er mannesjuk[emoji23] Blir humping annenhver dag denne uka uansett[emoji23]

Jeg har også bestemt meg for at det skal klaffe denne mnd! Her har mannen kraftig pollenallergi, noe jeg ikke ser på som en unnskyldning for aksjeinnlegging :p :D Lykke til :) :)
 
Jeg har også bestemt meg for at det skal klaffe denne mnd! Her har mannen kraftig pollenallergi, noe jeg ikke ser på som en unnskyldning for aksjeinnlegging [emoji14] :D Lykke til :) :)
Nei, det er da ikke no unnskyldning[emoji23] er jo ikke huet som skal brukes så mye[emoji23] gubben er her forkjøla, men det får han bare tåle[emoji23] lykke til dere å[emoji4]
 
Nei, det er da ikke no unnskyldning[emoji23] er jo ikke huet som skal brukes så mye[emoji23] gubben er her forkjøla, men det får han bare tåle[emoji23] lykke til dere å[emoji4]

Haha, ja - "man flu" og allergi er virkelig ingen unnskyldninger :p Forført får de bli :D:cat:
 
Har ikke turt å vært inne å sett [emoji54] har vært et så stort babyboom nå at jeg tror jeg bare hadde blitt trist av å se alle der inne. Men fortsatt igjen dere goinger er her inne da [emoji14]

Men joda. Om 2 uker skal jeg sitte med to streker, jeg og [emoji14]
 
Håper for dere alle sammen[emoji173]️ Vil så gjerne at det skal klaffe denne gangen for oss også nå.. Men jeg tørr ikke la meg håpe for mye. Jeg var så sikker forje pp og når tr kom så gjorde det ekstra vondt. Men jeg vet at når dpo dagene telles ned så stiger håpet uansett[emoji28][emoji85]
 
Har ikke turt å vært inne å sett [emoji54] har vært et så stort babyboom nå at jeg tror jeg bare hadde blitt trist av å se alle der inne. Men fortsatt igjen dere goinger er her inne da [emoji14]

Men joda. Om 2 uker skal jeg sitte med to streker, jeg og [emoji14]
Jeg har ikke tenkt på at januar forumet var åpent engang jeg før jeg så noen som skreiv at de hadde vært der inne[emoji23] da måtte jeg bare[emoji4] men går nok ikke inn der igjen før jeg har to streker[emoji4]
 
Har ikke sniki noe enda, får se hvor frista jeg blir utover i dpo dagene:angelic:
Det skulle vært sånn at vi alle bare kunne få det til denne måneden, og satt ny rekord i terminforum:D Det hadde vært noe det;)
Målet er å være i januar men man vet jo aldri:Heartred
 
Har ikke sniki noe enda, får se hvor frista jeg blir utover i dpo dagene:angelic:
Det skulle vært sånn at vi alle bare kunne få det til denne måneden, og satt ny rekord i terminforum:D Det hadde vært noe det;)
Målet er å være i januar men man vet jo aldri[emoji813]red
Ja, det hadde vært gøy:)
 
Back
Topp