Snart mamma til 2 ❤

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Tenkte jeg skulle ha en dagbok her og [emoji1] Å ha en plass der jeg kan lufte mine tanker, både godt og vondt [emoji4]
 
I dag måtte jeg krype til korset....
Innkjøp av ny BH og gravidbukse...
Og er bare 4+4 [emoji44]

Er så oppblåst om ettermiddag/kveld og sliter å være på jobb i gamle buksene mine. Så håper ikke de på jobb ser at jeg hatt slik bukse på [emoji44]
Ble nesten sett i butikken av en kollega å [emoji44]
 
I dag måtte jeg krype til korset....
Innkjøp av ny BH og gravidbukse...
Og er bare 4+4 [emoji44]

Er så oppblåst om ettermiddag/kveld og sliter å være på jobb i gamle buksene mine. Så håper ikke de på jobb ser at jeg hatt slik bukse på [emoji44]
Ble nesten sett i butikken av en kollega å [emoji44]


Hehe

Hvor lenge siden er det du gikk gravid sist:)??
 
Bare 2 måneder mellom vår første da [emoji4]
Formen er bra, bare svært oppblåst.. enn du da?
 
Bare 2 måneder mellom vår første da [emoji4]
Formen er bra, bare svært oppblåst.. enn du da?

Ja to måneder mellom min andre og din første. Kjekt da!! Ska lage egen dagbok så jeg ikke "trasher" din...hehe
Formen er fin..men føler meg oppblåst og livredd for at det skal synes for tidlig. Hehe

Hvordan var formen når du var gravid sist du var gravid? Sånn i begynnelsen?
 
Last edited:
Ja to måneder mellom min andre og din første. Kjekt da!! Ska lage egen dagbok så jeg ikke "trasher" din...hehe
Formen er fin..men føler meg oppblåst og livredd for at det skal synes for tidlig. Hehe

Hvordan var formen når du var gravid sist du var gravid? Sånn i begynnelsen?

Formen var fin da å, men trengte ikke å kjøpe mammabukse før uke 12. Og små uggen på morgenen, håper på det samme nå [emoji4]
 
Hei på deg, må jo selvagt følge deg her også[emoji2] Må gratulere igjen og gleder meg til å følge deg her helt frem til baby[emoji173]️
 
Hei på deg, må jo selvagt følge deg her også[emoji2] Må gratulere igjen og gleder meg til å følge deg her helt frem til baby[emoji173]️
Hei og tusen takk [emoji4]
Koselig at du vil følge meg her og [emoji4]
 
5+4

Ringte i dag til helsestasjonen for å bestille time [emoji4] hun jeg hadde sist var på ferie og kommer ikke tilbake før om 12 dager men jeg ville heller vente til hun kom tilbake [emoji1] var kjempe fornøyd med henne sist og vil ha henne nå og [emoji4] så hun kommer til å ringe meg når hun er tilbake og avtale første time [emoji4] vil være 7+2 når hun ringer [emoji4]
 
Back
Topp