Snart klar igjen..

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Da har jeg fått mensen igjen etter den siste aborten, som var i oktober. Den er kraftig, faktisk kraftigere enn da jeg mistet!!!

Etter dette skal vi prøve igjen, men kjenner jeg har blandete følelser.. jeg har vært gravid 3 ggr og kun en av dem har det kommet et barn.
Jeg har flere mislykkede forsøk enn vellykkede.
Det å teste positivt er ikke lenger så spesielt, jeg vet jo ikke hva det ender i..

Samtidig vil jeg ikke gi opp! Vi ønsker oss så sårt et barn til, lille gutten min skulle jo bli storebror!

Flere som skal igang igjen nå i november/desember etter sa/ma her?
 
Hadde en MA tidlig i november, med utskrapning forrige uke. Legen sa at den første mensen kunne være kraftig og virke "større" mht både blødning og smerter. Dette var helt normalt, og bare bra.

Vi tenker å prøve igjen etter første mens, som forhåpentligvis kommer i desember en gang.

Er ikke lett å tenke like positivt, siden man ikke vet hvordan det ender :( men samtidig så har man jo et barn fra før, og vet at det går :love2 Prøver å fokusere mer på det.. selv om det er lettere sagt enn gjort :)
 
Jeg fikk konstantert SA i dag:( men jeg hopper rett i det♡ gir ikke opp. Gynekologen sa det var ingen grunn til å vente (i hvert fall i mitt tilfelle) men at det kunne drøye litt før eggløsningen skjedde♡
 
Usikkerheten er så kjip! Føler med deg. Mistet selv i oktober, og er nettopp ferdig med første mensen. Vet jeg vil bli mer nervøs neste gang, men tenker også at denne gangen MÅ det gå bra! [emoji1374][emoji1374][emoji1374][emoji56]
 
Jeg mistet i oktober og er akkurat ferdig med første mens etter MA og utskrapning. Den mensen var sparsom og rar, men tror det også er vanlig. Vi blir å begynne prøvinga igjen i desember, og akkurat som deg har vi mista fler enn vi har klart å få til. Har to barn og mista tre.
Blir spennende å begynne prøvinga igjenn, men veit angsten kommer med en gang positiv test dukker opp. Blir nok tøft å gå gjennom første trimester.
Lykke til ❤️Vi skal klare det
 
Vi mista i uke 10 i ma 22.oktober. Vi prøver igjen med en gang med gynekologens velsignelse, (hadde en ukomplisert medisinsk abort med cytotek), håper så at en ny spire setter seg raskt, savner å være gravid, samtidig som jeg også opplever blandede følelser da det ikke kommer til å bli den store gleden å få en positiv test.. Nå på mandag, rett over 3 uker etter ma fikk jeg endelig el, så vi er i alle fall i gang med ny prøving og det føles litt godt:Heartred
 
Forstår hva du mener med at en positiv test ikke lenger er noe spesielt. Jeg har også vært gravid 3 ganger nå, men har 1 barn. Første svangerskap endte i SA i uke 8, andre svangerskap gikk fint, og tredje svangerskap måtte avbrytes i uke 20 (2 uker siden).
Jeg husker ennå da jeg fikk min aller første positive test, og jeg umiddelbart begynte å drømme om denne babyen. Nå er vi liksom litt forbi den tanken om at positiv test = baby.

Vi skal prøve igjen så fort kroppen min er tilbake til normalen. Kommer nok aldri til å klare å slappe helt av, men jeg vet jo at det går bra i de aller fleste svangerskap.
 
Skjønner veldig godt hva du mener med at det ikke er noe spesielt med positiv test. Hos oss bare lurer vi på hvor lenge det skal vare. Har hatt 3 SA, 1 MA/BO og 5 kjemiske siden vi begynte prøve i juli ifjor...
 
Jeg mistet for ca to uker siden og var da i uke 7. Har også en gutt som ønsker seg en baby og kommer til å bli verdens beste storebror.. var så ufattelig trist å miste selv om det var tidlig. [emoji24] nå venter jeg på EL og tester hver kveld men er ikke noe eggløsning i siktet her enda. Hadde håpet på et raskt comeback før jul, men jeg er nok litt utålmodig. Håper alle andre her får ny spire snart[emoji173]️
 
Back
Topp