Snart ett år..

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Tenk at skattene våre nærmer seg ett år allerede [emoji173] Det føles nesten som igår at vi gikk og var høygravide. Må innrømme at jeg ikke savner fjorårets sommer. Kjenner jeg koser meg med ungene og gleder meg til å reise på ferie. Men tiden går så alt for fort. Nesten skremmende :) Håper alt står bra til med dere her inne. Jeg tar turen innom av og til. Men det blir skjeldnere og skjeldnere. God sommer til dere og de små skattene deres [emoji274]
 
Prøver å ikke tenke på det. Helt sykt hvor fort tiden har gått, men føles at den går fortere og fortere. Om 6 uker begynner lille i barnehagen med mindre jeg vinner i Lotto.
Tar meg selv i å tenke tilbake på graviditeten og den første tiden titt og stadig. Vi er heldige som har de små vi har[emoji173]️
Riktig god sommer til dere og!
 
Huff, ja.. Nesten så jeg kunne ønske vi kunne starta hele greia på nytt. Og tiden fremover går enda fortere, for da sitter vi ikke hjemme hver dag. :( er så trist.
 
Jeg er litt delt.

Det er på en side vemodig at permisjonen og den tiden går mot slutten. Jeg har hatt det så utrolig hyggelig i permisjon med masse nabovenninner som også har vært hjemme. Vi har gått milevis på tur, drukket litervis med kaffe, snakka om alt og ingenting og stort og smått, og sett våre små vokse og finne ut av nye ting sammen. Jeg gruer meg til at dette er forbi for godt fordi jeg vet det var siste gangen.

Samtidig er det veldig koselig at lille vokser og at livet kan fortsette videre. Jo større minste blir, jo lettere blir det å gjøre ting sammen. Hun tåler mer og mer av vær og vind og kan leke mer og mer ute, hun har stadig mer glede av storesøsteren og omvendt. Til vinteren blir det lettere (dvs tryggere) med skiturer og pulk, neste sommer blir det enda lettere å putte minste i sykkelvogna og tråkke innover i skogen. Nettene får vi mer og mer tilbake, barnevakt blir lettere sånn at vi kanskje snart kan få en voksendate igjen.

Det er såpass mange fordeler med at hun blir større at jeg stort sett gleder meg til livet videre. Selv om det såklart blir endel tidlige og tunge morgenstunder til vinteren, hvor jeg kommer til å savne permisjon og et hav av tid :)
 
Jeg må si meg enig med Isfrid her! Permisjonen har vært aldeles fantastisk. Men nå synes jeg at det skal bli greit å snart begynne å jobbe igjen. Lille kommer til å klare seg utmerket i bhg om en måneds tid. Hun og søsknene har det så kjekt sammen nå når hun løper rundt på egenhånd, og de er hennes store helter. Dette var siste babyen og nå skal vi bare nyte og se de vokse opp!
 
Back
Topp